اینترنت اکسپلورر یازده خودنمایی کرد + دانلود

فروردین ۱۴۰۳

مایکروسافت امروز پیش نمایشی از IE11 را برای کاربران ویندوز ۷ به نمایش گذاشت.

به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،مرورگر اینترنت اکسپلورر یازده  مرورگر از نظر سرعت و پشتیبانی از ویژگی‌های لمسی نیز بهبودهایی پیدا کرده است. برای کسانی که ویندوز ۸٫۱ را چند ماه پیش دانلود کرده اند، IE11 احتمالا به ابزاری دوست داشتنی تبدیل شده، اما برای کاربران ویندوز ۷ استفاده از IE11 احتمالا تجربه ای تازه خواهد بود.

همانطور که مایکروسافت در پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان نشان داده بود، بهبودهای فوق العاده ای در IE11 وجود دارند که آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌کند. از جمله‌ی این بهبود‌ها می‌توان به پشتیبانی از استاندارد اولیت‌دهی به منابع W3C اشاره کرد که به وب‌سایت‌ها این امکان را می‌دهد تا در مورد ترتیب بارگذاری اجزای پایگاه اینترنتی به مرورگر دستور دهند. به علاوه IE11 قادر است تا پیش بینی کند شما چه لینکی را در صفحه‌ی تازه باز خواهید کرد و پیش از اینکه شما روی لینک‌تان کلیک کنید آن را بارگذاری کند. IE11 همچنین از پروتکل شبکه SPDY نیز پشتیبانی می‌کند که سبب بارگزاری هر چه سریع‌تر وب‌سایت‌ها خواهد شد. با این ویژگی مرورگر برای رندر کردن صفحه از GPU کمک می‌گیرد و CPU شما را برای انجام کارهای دیگر آزاد می‌کند. موتور گرافیکی WebGL نیز عضو تازه دیگری از IE11 خواهد بود.

شما کاربران عزیز اورژانس فناوری اطلاعات می توانید از هم اکنون نسخه پیش نمایش  مرورگر اینترنت اکسپلورر یازده را از این لینک دریافت کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.