اینترنت مخابرات نامحدود است

۲۱اردیبهشت،

مدیرعامل مخابرات ایلام، گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر اینترنتی و حفظ حقوق مشترکان این شبکه، ضرورت دارد شرکت‌های ISP وPAP ساماندهی شوند تا از این طریق مسوول پاسخگویی نیز برای مردم مشخص باشد.
“محمود باقری” در گفت‌و گو با (ایسنا) – منطقه ایلام، اظهار کرد: واگذاری اینترنت به دو بخش اصلی اینترنت خانگی و تجاری تقسیم می‌شود، سازمانها، ادارات و نهادهای دولتی، بانکها و.. استفاده کنندگان از اینترنت تجاری می باشند که اکنون در استان تقریباً تمامی آنها از این تکنولوژی برخوردار می باشند.
وی افزود: در کنار شرکت مخابرات، isp ها و pap ها نیز به ارائه خدمات به مشترکین می‌پردازند البته به این شکل که آنها پهنای باند را از مخابرات دریافت می‌کنند و ممکن است که اینترنت را از مخابرات یا از مراکزی در تهران خریداری کنند و سپس آن را در اختیار مشترکین قرار می‌دهند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام، تأکید کرد: اکنون سه STM1 در استان فعال هست و از سوی شرکت مخابرات برای دو STM1 دیگر نیز درخواست داده‌ایم که از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت نیز پی‌گیرهای لازم به عمل آمده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این دو STM1 نیز به مخابرات واگذار شوند.
باقری ضمن بیان اینکه میزان عرضه خدمت ما به تقاضای مشترکین بستگی دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت واگذاری خطوط ADSL به مشترکین ۲۲ هزار شماره است که تاکنون به ۱۲ هزار مشترک واگذار شده است، همچنین مخابرات به تعداد ۱۰ هزار شماره دیگر نیز دارای ظرفیت برای توسعه اینترنت خانگی است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام در خصوص کیفیت اینترنت ارائه شده توسط مخابرات، گفت: استفاده از اینترنت ارائه شده از سوی مخابرات نامحدود است در شرایطی که ارائه کنندگان دیگر اینترنت را به صورت حجمی در اختیار مشترکین قرار می‌دهند.
باقری دربارهٔ وضعیت پوشش تلفن همراه در استان ایلام، گفت: ۹۷ درصد کل استان تحت پوشش تلفن همراه اول است و البته در بعضی از مناطق روستایی با عدم پوشش مواجه هستیم که این مسئله نیز با ایجاد رومینگ برطرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات، اظهار کرد: در حوزه تلفن ثابت و همراه با توسعه فیزیکی شهر در صدد توسعه شبکه کابل و سایر بسترهای لازم هستیم و با اقداماتی که در شش ماهه اول سال جاری با برگردان و راه‌اندازی سیستم‌های مربوطه انجام گرفته است تحول عظیمی در حوزه واگذاری سرویس به عمل خواهد آمد.
وی با بیان اینکه طرح واگذاری سیم کارت در دو استان ایلام و خراسان رضوی به صورت پایلوت اجرا می‌شود، ادامه داد: طرح واگذاری سیم کارت زائر با تعرفه مناسب در پایانه مرزی مهران واگذار می‌شود و تاکنون نیز به تعدادی از زائران عراقی سیم کارت‌های همراه اول داده شده است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.