اینترنت ۳۰۰ مگابیت برثانیه برای تلفن های همراه در کره جنوبی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اس کی تله کام بزرگترین اپراتور کره جنوبی اعلام کرد تا پایان سال ۲۰۲۴ اینترنتی با سرعت ۳۰۰ مگابیت در ثانیه را برای کاربران تلفن های همراه در این کشور ارایه می دهد.
 
 
به گزارش ایرنا از پایگاه اینترنتی دنکس وب ( thenextweb )، این اپراتور هم اکنون از طریق سرویس ال تی ای (LTE) ، اینترنتی با سرعت ۷۵ مگابیت در ثانیه را برای دارندگان تلفن همراه ارایه می کند و با ارایه سرویس پیشرفته ( LTE-Advanced ) کاربر می تواند ازحداکثر سرعت ۱۵۰ مگابیت برثانیه استفاده کند. 
 
شرکت اس کی تله کام اعلام کرد که اینترنت تازه پرسرعت برای تلفن های همراه با استفاده از فناوری های تازه ارایه می گردد و این فناوری از طریق متراکم و یکپارچه کردن دو باند با فرکانس متفاوت امکان پذیر شده است .این دو باند شامل یک پهنای باند ۲۰ مگاهرتز در باند ۱٫۸ گیگاهرتز و دیگری پهنای باند ۱۰ مگاهرتز در باند ۸۰۰ مگاهرتز است .
 
این اپراتور تلفن همراه اعلام کرد که سرویس های اینترنت فوق سریع برای تلفن های همراه ماه آینده در بارسلونا به نمایش در می آیند و این سرویس تا پایان سال در دسترس عموم قرار می گیرد. البته فقط تلفن های هوشمند ، تبلت ها و پی سی های تازهی که برای پشتیبانی از این فناوری آماده شده باشند قادر به بهره بردن از آن خواهند بود.
 
متخصصان این شرکت اعلام کردند که تحقیقات برای ارایه سرویس های اینترنتی سریعتر و افزایش پهنای باند اینترنت برای تلفن های همراه در کره جنوبی ادامه دارد.
 
هم اکنون حداکثر سرعت اینترنت برای تلفن های همراه با استاندارد تری جی در جهان ۴۲ مگابیت در ثانیه است 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.