اینجا تبریز است، رو به روی بیمارستان شهدا ، غوغایی هست…

 
یکی از بینندگان انتخاب نوشته است:
 
ساعت ۰۰:۳۸ دقیقه بامداد یکشنبه ۱۳ مرداد ٫مقابل بیمارستان شهدای تبریز غوغای هست که خدا میداند ! ده ها مصدوم حادثه زلزله دیروز در سرتاسر بیمارستان بهمراه نزدیکان و خویشاوندان آواره و سر در گم ماندند ٫ از این که تنها بیمارستان اورتوپدی مرکز استان از دارا بودن خداقل امکانات برای مواقع اضطرار محروم میباشد واقعا از ته دل متاسفم ٫خدا میداند اگر زلزله با قدرت تخریبی بیشتری در شهر تبریز رخ میداد تکلیف بیماران و مصدومان چه بود !
 
در ضمن کادر پزشکی کافی و وافی در اورژانس بیمارستان وجود نداشته و شاید تعداد اطبا نسبت به بیماران حادثه دیده یک به صد هم نباشد . عوامل پرسنلی حراست بیمارستان شهدا با همراهان بیماران رفتار خشن داشته و موجب ناراحتی و استرس بیشتری برای ایشان هستند .
 
در خیابانهای منتهی به بیمارستان شهدا تبریز ترافیک نیمه سنگینی بدلیل اقامت مردم در اماکن رو باز شکل گرفته زیاد به دور از ذهن نمیباشد که افسران اداره راهنمایی و رانندگی با حضور فیزیکی موجب نظم و سهولت در خیابانهای اطراف بیمارستان شده و در انتقال بیماران اعزامی از مناطق آسیب دیده کمک رسانی نمایند . صدا و سیما به جای اطلاع رسانی دقیق و درخواست کمک رسانی از مردم ٫مبادرت به پخش برنامه های ورزشی المپیک مینماید .
 
برای شادی تمام درگذشتگان و سلامتی مجروحین و مصدومین دعا میکنیم .
الهم صلی علی محمد و آل محمد (ص)


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.