اینستاگرام: این روز شلوغترین و پرازدحام ترین روزمان بود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اینستاگرام اعلام کرده است که روز عید شکر گزاری سال ۲۰۲۴ شلوغ ترین و پر ازدحام ترین روز این شرکت تا کنون بوده است، اما آمار دقیقی از این ادعای خود ارائه نکرده است.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، امروز شرکت اینستاگرام اعلام کرد که به لطف موجی از عکس ها و ویدیو های مربوط به عید اخلاص و شکرگزاری، روز عید شکرگزاری سال ۲۰۲۴، در ایالات متحده، پر ازدحام ترین روز این شرکت تاکنون بوده است. متاسفانه شرکت، آمار دقیقی از این ادعایش ارائه نکرده است با این توضیح که رکورد های شکسته شده عدد بزرگی نبودند.
 
البته این اظهار نظر با اظهار نظر سال قبل این شرکت تضاد دارد، زیرا سال ۲۰۱۲ شرکت اینستاگرام اعلام کرده بود که روز عید شکرگزاری سال قبل، ۲۰۱۲، چندین رکورد این شرکت را جابجا کرده بعلاوه پر ازدحام ترین روز به اشتراک گذاری تصاویر از طریق گوشی همراه تا آن زمان بوده است.
 
امسال نیز این صفت "پر ازدحام ترین" تکرار شده است. سال قبل، شرکت صاحب امتیاز فیسبوک اعلام کرده بود که تعداد عکس های به اشتراک گذاشته شده نسبت به روز پیش آن بیش از ۲ برابر شده بود. اما ظاهراً امسال چنین چیزی اتفاق نیافتاده است.
 
جواب های بسیاری برای این پرسش که چرا امسال این تعداد تا این اندازه کم شده است وجود دارد. این در حالی است که اینستاگرام در به اشتراگ گذاری تصاویر در فضای مجازی در صدر لیست قرار دارد، اما مانند همین روز های سال قبل، واضح است که چیزی تا پایان این رقابت برای امسال نمانده است، و سبب آن هم مشخص است: رقابت های بزرگتری در راه است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.