اینفوسیس ربات‌های نرم افزاری را جایگزین نیروی انسانی می‌کند

۱۶اردیبهشت،

 

شرکت اینفوسیس که یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنندگان خدمات برون‌سپاری در هند است، قصد دارد با بکارگیری ربات‌های نرم افزاری نیاز خود را به نیروی کار انسانی کاهش دهد. 
 
به گزارش وب پایگاه اینترنتی zdnet، شرکت اینفوسیس که به غول خدمات برون‌سپاری هند معروف است قصد دارد بعضی از فعالیت‌های کاری سطح پایین خود را به ربات‌های نرم افزاری بسپارد و از این طریق نیاز خود را به نیروی کار انسانی کاهش دهد. اینفوسیس پیش‌بینی کرده است از این طریق خواهد توانست هزینه‌های آی تی خود را حدود ۳۰ درصد کاهش دهد. این شرکت قصد دارد نحوه کار با این نرم افزار‌ها را از چند روز آینده به بعضی از کارکنان خود آموزش دهد. 
بر اساس این گزارش، اینفوسیس قصد دارد از هفته دوم ماه جاری میلادی نحوه کار با این اتوماسیون‌های نرم افزاری را که آی پی سنتر (IPCenter) نامیده می‌شود، به پنج هزار نفر از کارکنان خود بیاموزد. این اتوماسیون نرم افزاری بنا بر ادعای شرکت سازنده آن می‌تواند حدود ۶۰ درصد از فعالیت‌های سطح صفر و سطح یک مورد نیاز این شرکت را به صورت خودکار انجام دهد. 
این اتوماسیون نرم افزاری توسط شرکت آمریکایی آی پی سافت طراحی و عرضه شده است. آی پی سافت یک شرکت عرضه کننده اتوماسیون‌های خدمات آی تی است که راهکار‌ها و محصولات خود را در کشورهای مختلف جهان عرضه می‌کند. شرکت پژوهشی گارتنر سال قبل این شرکت را در ردیف یکی از عرضه کنندگان پیشرو راهکارهای مدیریت زیرساخت‌ها از راه دور (RIM) در بازارهای جهانی قرار داده بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.