اینیستا: انتخاب مارتینو بهترین تصمیم بود/ امیدوارم پس از رفتن تیتو آرامش به تیم بازگردد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – آندرس اینیستا اعتقاد دارد که مسئولان بارسلونا در مورد انتخاب جراردو مارتینو به عنوان جانشین ویلانووا بهترین تصمیم را گرفته اند.

به گزارش ممتاز؛ آندرس اینیستا هافبک ۲۹ ساله تیم فوتبال بارسلونا درواکنش به انتخاب جراردو مارتینو به عنوان سرمربی تازه آبی و اناری پوشان به روزنامه مارکا گفت: «انتخاب مارتینو تصمیم خوبی‌ است. پیش از این در آفریقای جنوبی با او آشنا شدیم و به نظر می‌‌رسد که مربی‌ خوبی‌ باشد. تاتا با سبک بازی بارسا سازگار خواهد بود.»

اینیستا در ادامه صحبت هایش گفت: «با اضافه شدن نیمار پیشرفت بسیاری کرده ایم و بدون شک برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاش خود را به کار می گیریم. امیدوارم پس از رفتن تیتو مجددا آرامش به تیم بازگردد. او باید برای غلبه بر بیماری‌اش قدرتمند باشد.»

جراردو مارتینو ۵۰ ساله که سابقه هدایت تیم ملی پاراگوئه را در کارنامه خود دارد، صبح امروز (سه شنبه) رسما جانشین تیتو ویلانووا روی نیمکت بارسلونا شد. او در حالی تبدیل به چهارمین سرمربی آرژانتینی بارسلونا در تاریخ شد که پیش از این هلینیو هررا، روکه اولسن و سزار لوئیز منوتی سرمربیان آرژانتینی بودند که هدایت کاتالان ها را به عهده داشتند.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.