این بار جعفری پور نشانه گرفته شد

۸فروردین ۱۳،

تعداد اشخاصی که در فدراسیون تنیس روی میز به سبب انجام یک مصاحبه از سمت خود برکنار شده اند کم نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، انجام مصاحبه با رسانه های مکتوب و عواقب ناشی از آن به سبب بیان مطالب و جملات داخل مصاحبه به قدری در فدراسیون تنیس روی میز رواج یافته است که می توان فهرست بلندی از اشخاصی که به سبب مصاحبه از سمت خود برکنار شده اند تهیه کرد.

معروف ترین و پرسر و صدا ترین این اشخاص در سال ۹۱ افشین نوروزی بازیکن المپیکی و ملی پوش تنیس روی میز بود که مصاحبه اش با یکی از روزنامه های رسمی کشور دردسر ساز شد تا جایی که محرومیت یکساله اش جنجال بسیاری در رسانه ها به پا کرد هر چند فشارهای مختلف رسانه ای و غیر رسانه ای حکم نوروزی را از بین برد اما همان مدت کم هم وی را از مسابقات جهانی و همچنین شرکت در اردوهای تیم ملی محروم کرد.

اما تازهترین فردی که بر اساس شنیده ها مصاحبه هایش به قیمت از دست دادن سمتش تمام شد احمد جعفری پور ، مربی تیم ملی تنیس روی میز است، وی هر چند حکم برکناری اش را از سوی فدراسیون دریافت نکرده است اما در آخرین اردوی تیم ملی حضور نداشته و می توان همین عدم حضور را به نوعی سبب کنار گذاشته شدن این مربی به شمار آید. ماجرای مصاحبه جعفری پور ، ابراهیم علیدخت مربی با سابقه تیم بانک دی را تا جایی به خشم آورد که بارها و بارها این ۲ در جواب هم سخن گفتند.

ناگفته نماند که این جنجال را مصاحبه جعفری پور با باشگاه خبرنگاران آغاز کرد وی در این مصاحبه از مربیان باشگاه ها درخواست کرده بود تا با بازیکنانشان تمرین کنند تا بازیکنان آماده به اردوی تیم ملی بیایند وی از اینکه بازیکنان بدون تمرین در لیگ مسابقه می دهند و در اردوی تیم ملی بدون آمادگی و با اضافه وزن می آیند ابراز نارضایتی کرده بود همین جمله سبب شد تا علیدخت مربی تیم قهرمانان لیگ در خبرگزاری دیگری واکنش نشان دهد پس از آن هم صحبت های این ۲ مربی در آن خبرگزاری در واکنش به صحبتهای یکدیگر یکی پس از دیگری انتشار یافت و کار به جایی رسید که جعفری پور که حتی در اردوی اواخر اسفند تیم ملی در اصفهان نیز به عنوان مربی حضور داشته در اردوی اوایل فروردین ماه در بابل بی سر وصدا حاضر نشود و به جای وی و آن طور که شنیده ها حکایت می کند ابراهیم علیدخت سکان هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد.

لازم به ذکر است، از آنجا که فدراسیون تنیس روی میز هنوز ابلاغی درخصوص مربیگری علیدخت یا برکناری جعفری پور منتشرنکرده است ، این ها درحد خبرها در گوشی است.

گفتنی است ، تیم ملی تنیس روی میز پس از استعفای مهرداد بابادیوند درحمایت از افشین نوروزی و اعتراض به بی عدالتی در فدراسیون مدیر تیم های ملی ندارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.