این بار جلالی تهدید کرد: بعد از بازی با فجر می روم/ تب داغ حمایت مجازی از سرمربی تراکتورسازی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – هواداران ترکاتورسازی در شبکه های اجتماعی و پایگاه اینترنتی های هواداری شان به حمایت از مجید جلالی روی آورده اند.

به گزارش ممتاز ؛ مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی که از مصاحبه سخنگوی هیات مدیره تیمش حسابی شاکی است در نامه ای که از طریق پایگاه اینترنتی شخصی خود منتشر کرده ، به این گفته ها واکنش نشان داد و هیات مدیره تیم تبریزی را متهم کرد که هیچ از علم مدیریت فوتبال نمی دانند و بلد نیستند چطور باید با یک مربی برخورد کرد. او که از سوی باشگاه با اولتیماتوم روبرو شده بود اعلام کرده به رسم معرفت تا پایان بازی با فجر در کنار تیمش می ماند و بعد از این بازی تبریز را به مقصد تهران ترک می کند. جلالی البته تنها مربی تیم تبریزی نیست که چنین بحرانی را تجربه می کند. مدیریت تیم تبریزی در سال هایی که به لیگ برتر آمده است ، هر سال یک مربی را تجربه کرده و تقریبا تمام مربیانی که به تبریز رفتند درحالی که با هواداران به تعامل خوبی رسیده بودند ، در دل دعوا با باشگاه از این تیم می روند. پیش از جلالی ، قلعه نویی و تونی اولیویرا چنین فضایی را تجربه کردند و فراز کمالوند هم به سبب محرومیت چاره ای نداشت غیر از اینکه از این تیم جدا شود.

جلالی در نامه خود به این اشاره داشته که سال قبل این تیم هزینه های بسیاری را به سبب اشتباه مدیریت در انتخاب خارجی ها هدر داده است و ۳ بازیکن خارجی این تیم هیچ آورده ای برای شان نداشته اند.

او درحالی این بار از رفتن می گوید که پایگاه اینترنتی های هواداری این تیم محبوب تبریزی به شدت از جلالی حمایت می کنند. جلالی که خود را معلم ورزش خوانده در نظرسنجی های پایگاه اینترنتی های هواداری تبریزی درصد آرایش بیش از ۹۰ درصد بوده و پیج هایهواداری تیم محبوب استان های آذری پر است از جملاتی در حمایت از مربی تیم شان در برابر مدیریت باشگاه که انگار عادت کرده است به تغییرات کادرفنی این تیم.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.