این تویوتا رنگ عوض می کند+ تصویر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 این تویوتا رنگ عوض می کند+ تصویر

این تویوتا رنگ عوض می کند+ تصویر

ممتازنیوز: شرکت خودروسازی تویوتاموتور درنظر دارد از وسیله نقلیه ای با قابلیت های مشابه آفتاب پرست رونمایی کند که براساس خلق و خوی راننده تغییر رنگ می دهد.

به گزارش ممتازنیوز، اتومبیل جدید تویوتا با قابلت تغییر رنگ درمیان مدلهای مفهومی است که تویوتا قصد دارد در ماه جاری در نمایشگاه اتومبیل توکیو که هر دو سال یکبار برگزار می شود، رونمایی کند.
از این خودرو که هنوز درحال ساخت است با نام تویوتا FV2 نام می شود و کاربردهایی دارد که مهندسان تصویر می کنند روزی از حالت آزمایشی خارج می شود و برای رباتهای انسان نما قابلیت تشخیص صدا و صورت آنها استفاده می شود.
تاکئو مرایی مدیر بخش طراحی محصول تویوتا اظهار داشت: این اتومبیل مورد توجه مشتریان آینده از نسل دیجیتال قرار می گیرد که به استفاده از تلفنهای هوشمند و آی پدها در سنین کودکی عادت داشته اند. با توجه به این که این فناوری هنوز در سالهای نخست توسعه و پیشرفت است، هنوز میزان و وسعت خواندن احساسات توسط آن برای ما ناشناخته است.
به گزارش مهر، تویوتا با پیوستن به سایر سازندگان اتومبیل چون جنرال موتورز برای معرفی فناوریهایی که به کمک رایانه اجرایی می شود تلاش کرده است که از تصادفات و اشتباه انسانی در جاده بکاهد و در نهایت به اتومبیلها این امکان را بدهند که خودشان رانندگی را برعهده بگیرند.
شرکت گوگل نیز چندی است که اقدام به آزمایش اتومبیلهای بدون راننده در آمریکا کرده است.
قرار است در این نمایشگاه تویوتا یک نسخه مفهومی از اتومبیلی را رونمایی کند که با سوخت هیدروژنی کار می کند، این امر بخشی از طرحهای تویوتا برای ارائه یک خودرو با پیل سوختی در سال ۲۰۲۴ است.
درحالی که این شرکت تلاش می کند جایگاه خود را در فناوری پیل سوختی محکم کند، ماه گذشته اقدام به ارائه یک آزمایش رانندگی از یک سدان با پیل سوختی کرد.
هوندا، هیوندای، جی ام و دایملر درمیان سایر خودروسازانی هستند که در فناوری پیل سوختی سرمایه گذاری کرده اند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.