این دختر زیبا و جوان به خاطر مشکل عجیبش نمی تواند ازدواج کند! +تصاویر

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از پارس ناز: شاید باورش سخت باشد ولی این دختر زیبا ممکن است مجبور باشد در آرزوی ازدواج بماند . این بیماری تراژیک باعث شده این دختر غیر قابل لمس و بسیار حساس باشد.

این دختر زیبا اما بدشانس گرفتار بیماری ای شده که باید از لمس شدن توسط دیگران و هر گونه فشار روی بدنش از سوی کسی دیگر دوری کند.

این دختر زیبا و جوان به خاطر مشکل عجیبش هرگز نباید ازدواج کند! +تصاویر

خانم «پریسیلا» وقتی چیزی با پوستش تماس داشته باشد یا کسی او را لمس کند یا به آن فشار وارد ‌کند، پوستش فورا ملتهب شده، شدیدا دچار خارش شده و متورم و قرمز می‌شود و حالت ناخوشایندی ایجاد می کند.

جالب است که این بیماری سبب بروز خلاقیت هایی در فرد بیمار شده است و شخص مبتلا میتواند با استفاده از فشار یک قلم یا حتی انگشت  بر روی پوستش نقشهایی مثل تاتو واقعی را ایجاد کند ! اگرچه این تاتوها! کمتر از سی دقیقه بعد ناپدید میشوند و پوستش به حالت قبل باز می گردد!

در مبتلایان حتی کوچک‌ترین تحریک پوست باعث آزاد شدن هیستامین در بدن شده که نهایتا باعث تورم و قرمزی پوست می‌شود. گفتنی است، دانشمندان از علت این بیماری آگاه نیستند. البته دیابت، استرس و استفاده از دارو یا مواد هم می‌تواند این علائم را ایجاد کند.

این دختر زیبا و جوان به خاطر مشکل عجیبش هرگز نباید ازدواج کند! +تصاویر


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.