این روزها تعلقات خود را در ˝رسانه ملی˝ نمی‌بینم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

جواد یحیوی در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

جواد یحیوی بازیگر سینما و تئاتر معتقد است که تازمانی که شرایط خوب و درستی برای اجرا فراهم نباشد، ترجیح می دهد در این عرصه کار نکند.

سیدجواد یحیوی مجری سابق صدا و سیما و بازیگر سینما و تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ فعالیت هایش گفت: در این ایام بیشتر به سمت سینما و تئاتر رفتم به تازگی بازی‌ام در فیلم “متل قو” به کارگردانی مسعود نوابی  به پایان رسیده است و همین روزها قرار است راهی اکران شود. در حوزه نمایش هم جسته و گریخته فعالیت‌های محدودی داشته‌ام و به تازگی اجرای نمایش “من خیال تو نیستم” را در جشنواره تئاتر مقاومت به پایان رساندم که این اثر با استقبال بسیار بسیاری مواجه شد.

سید جواد یحیوی ادامه داد: ۱۱ آبان ماه سال جاری من به همراه حسین رفیعی و امیر کربلایی نمایشنامه “جمعه کشی” را خوانش خواهیم کرد. این نمایشنامه یکی از متن‌های استاد اسماعیل خلج است که او سال‌ها پیش این نمایش را روی صحنه برده است. این نمایشنامه خوانی با همت بنیاد خیریه برکت برگزار می‌شود.

مجری سابق صدا و سیما دربارهٔ حضور دوباره‌اش در بحث اجرا در صدا و سیما گفت: تازمانی که شرایط خوب و درستی برای اجرا فراهم نباشد، ترجیح می‌دهم دراین عرصه کار نکنم؛ زیرا امروز تعلقات خود را در رسانه ملی نمی‌بینم. به نظرم مدیران صدا و سیما باید یک فکری به حال این وضعیت خراب رسانه ملی کنند. رسانه ملی که برای مردمش حرفی برای گفتن ندارد و بسیار وقت است که یک کار قابل قبول و آبرومند نداشته است. تلویزیون پیش از آنکه بخواهد مشکلش را با امثال من حل کند باید، فکری به حال خود کند. رسانه ملی باید آینه تمام نمای جامعه خود باشد اما امروز شاهد اتفاقات دیگری در این رسانه هستیم. مردم باید رسانه ملی خود را دوست بدارند اما این روزها در عمل می‌بینیم که این اتفاق نیفتاده است و هر روز مخاطبان این رسانه ملی از دست می‌روند.

انتهای پیام/۵۵/ج


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.