این ستون زندگی شما را تغییر می دهد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

ایدئولوژیست ها بر این باروند، هر موجود زنده ای باید برای خود یک شرایط و قوانینی وضع کند تا هر کسی راه عبور iبه اسرار وزندگی او را پیدا نکند.

بنابراین گزارش تفسیری خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از گاردین نیوز؛ محافظه کاری، استرس، تنبلی ذهن، خود خواهی و نداشتن اعتماد iبه نفس انسان را از مسیر زندگی رو iبه پیشرفت خود دور می نماید.

گفتنی است، هر کس برای داشتن زندگی سرشار از شادی و امیدواری باید استرس را از خود دور کند، بر عملکردهای خود مدیریت کند، وقت بیشتری را iبه خود اختصاص دهد و برنامه ریزی های دیگران نباید با کار انسان تداخل پیدا کند.

حاکیست هر کس در طول ۱ ماه باید یک روز را فقط iبه خود اختصاص دهد iبه نقل از ی ایدئولوژیست آمریکایی انسان باید هر چند وقت یک بار همه ساعت ها را از محیط خود دور کند، تنها باشد و هیچ کس در محیط اطراف او نباشد، تلفن همراه خود را خاموش کند و iبه مرور شیوه زندگی نمودن خود بپردازد.

گزارش ها نشان می دهند ،فشارهای عصبی ناشی از کمبود استراحت و تعطیلات است ،ایدئولوزیست ها انسان ها را iبه افزایش بیشتر اعتماد iبه نفس و پیدا نمودن راهکارهایی برای دوری از تنبلی ذهنی، تقویت راست گویی و افزایش مهارت ها تشویق می نمایند.

پزشکان معتقدند؛ محافظه کاری یک نوع بیماری روانی است و انسان ها را از حیطه اشخاصی های فردیشان دور می نماید و معتقدند اکثر خانواده های سنتی و با ایمان محافظه کارند.

محافظه کاری شجاعت انسان ها را iبه مقابله با حقایق ترسناک زندگی از بین می برد و باحث می گردد فرد ارزش های وجودی خود را از دست بدهد و ادراک او روز iبه روز ضعیف تر شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.