این سگ آمریکایی را بشناسید +عکس

برنامه افق به تهیه کنندگی و اجرای سیامک دهقان پور ( به همراه خانواده ) سعی تمام در جا انداختن “ضرورت حمله” به ایران و “موثر بودن تحریم ها” در کشور را دارد.

سیامک دهقانپور، چند سال است که در صدای آمریکا مجری همه نوع برنامه، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد می باشد و برای هر آشی، فراش است.

برخی از میهمان ها از شیتیله (حق حساب) اجباری ناراضی اند ، نیمی از دستمزدها در سرگردنه به حساب عیال دهقان پور واریز می شود.

برخی جلسه های تو جیهی در دیسکو همراه با مشروبات الکلی و زیبا رویان برگزار می شوند و میهما نهای نمک گیر شده بدینوسیله توفیق ظاهر شدن در صفحه افق را می یابند.

آنها به همین ظاهر شدن خلق الساعه قناعت دارند ، نق نمی زنند و قبل از پخش برنامه به اقوام و دوستان پیامک می زنند که تماشایی تر شوند.

چند روزی که می گذرد ، متوجه کلاه برسر امده می شوند و افشاگری اغاز می شود و در محافل به اصطلاح ملی دهان می گشایند و خدعه ی سازمان یافته را به این وآن می گویند.از این بابت است می گوییم آقای دهقان پور کلاهتان پشم ندارد و بزودی به صف اخراجی ها می پیوندید.

اگر اسلاف شما به جرم اخلاقی و زد و بند سیاسی و تشکیل باند اخراج شدند، برحسب عملکرد شما، اتهام مالی به لیست تخلفات کارگران ایرانی صدای آمریکا اضافه می شود.فحاشی به ملت ایران، همنوایی با جنگ افروزان اسراییلی ، کوبیدن بر طبل تحریم چهره ای کریه از شما ساخته و هرچه بخواهید “صامت” نگهش دارید به طنزسیاه شبیه تر می شود تا مجری بی طرف.

نگویید که بی طرفی از اصول صدای آمریکا است که بزودی افشاگری های میهمانان شماونشر چرک نویس دستخظ تان در همان دیسکو ها مجالی برای دفاع شما نخواهند گذاشت.

حقه حیدری نعمتی یا سفید و سیاه برای جذاب کردن برنامه تان وتلقین به مخاطبان دیگر کارایی ندارد . القاء نظرات شوم به میهمان های جوان و ناشناخته برای ایجاد در گیری مصنوعی در برنامه هایتان در مقابل چهره های معروفتر اما خود فروخته تر تاکتیکی کهنه و بی اثر است.

آقای مجری به قیمت چند خود را می فروشید؟
نرگس دولتی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.