«این شبها» و « اشراق» در ایام محرم پخش می‌شوند

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

مدیر گروه معارف شبکه یک سیما در غرفه سینماپرس:

سینماپرس-گروه تلویزیون/مدیر گروه معارف شبکه یک سیما در غرفه سینماپرس گفت: گروه معارف شبکه یک سیما برنامه‌های ویژه ای برای ایام محرم در نظر گرفته که از میان آنها می‌توان iبه برنامه‌های «این شبها» و « اشراق» اشاره نمود.

به گزارش تفسیری خبرنگار تلویزیون سینماپرس، حجت الاسلام مصطفی توکلیان، مدیر گروه معارف شبکه یک سیما با حضور در غرفه سینماپرس در نمایشگاه مطبوعات در تشریح برنامه های این گروه در ایام ماه محرم توضیح داد: گروه معارف شبکه یک برای ایام محرم دو ویژه برنامه در نظر دارد که می توان iبه برنامه «این شبها» و « اشراق» اشاره نمود.

توکلیان با اعلام چهارچوب های برنامه «این شبها» افزود: اساس این برنامه بر پایه فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد، بیداری اسلامی و سبک زندگی تولید شده است که نگاه ما در این برنامه نشان دادن ویژگی های یک انسان کامل است.

وی با اعلام اینکه مجری این سری از برنامه «این شبها» نیز علی درستکار است، ادامه داد: از موضوعات مطرح شده در این برنامه نشان دادن اقتصاد در جامعه اسلامی و نحوه زندگی خانواده ها و ارائه تعاریف صحیح از زندگی خوب و سالم با رویکرد اعتقادی است.

مدیر گروه معارف شبکه یک سیما تصریح نمود: برنامه «اشراق» از برنامه های دیگر دهه محرم امسال شبکه یک سیما است. این برنامه گفتگو محور و ترکیبی است و نسبت iبه سایر برنامه های گفتگو محور iبه سبب داشتن رویکرد اجتماعی متنوع تر و جذاب تر است.

وی با اشاره iبه موضوع برنامه اشراق اظهار داشت: موضوع این سری از برنامه عمدتاً مربوط iبه دهه محرم، بررسی حرکت اهل بیت از مدینه و جریان مسافرتشان، ویژگی های ماه عزارداری و سوگواری اباعبدالله حسین (ع) است.

توکلیان خاطرنشان نمود: مجری برنامه اشراق در دهه محرم سید مرتضی جوادی است.

مدیر گروه معارف شبکه یک سیما در پایان درخصوص برنامه های گروه معارف شبکه یک سیما در پرداختن iبه سبک زندگی اضافه نمود: در پرداختن iبه این موضوع چهارچوب ها تعیین شده و شکل گرفته بعد از ایام محرم کارشناسانی که قرار است iبه این موضوع بپردازند مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۸۷


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.