این طالب بدم المقتول بکربلا؟

۱۲م دیماه ،

دور روز بیشتر نمانده تا اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، همان آقایی که همه چیزش را فدای اسلام کرد.

به گزارش مجله شبانه  ممتاز نیوز، وبلاگ ولایت فقیه در تازهترین نوشته خود آورده است:

دور روز بیشتر نمانده تا اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، همان آقایی که همه چیزش را فدای اسلام کرد، حتی علی اصغر شش ماهه اش را و انقلاب اسلامی ایران می رود تا برای آخرین مراحل تاریخی که می بایست طی شود تا انتقام همه ی ظلم ها از جبهه کفر گرفته شود را فراهم کند، تا بستری بسازد برای آمدن آنکه وعده اش داده شده است.

آنجا که در دعای ندبه ناله سر داده و می گوییم؛ «أَیْنَ الطّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلاءَ؟ أَیْنَ الْمَنْصُورُ عَلى مَنِ اعْتَدى عَلَیْهِ وَافْتَرى؟ أَیْنَ الْمُضْطَرُّ الَّذى یُجابُ إِذا دَعی؟ أَیْنَ صَدْرُ الْخَلائِقِ ذُوالْبِرِّ وَالتَّقْوى؟ أَیْنَ ابْنُ النَّبِىِّ الْمُصْطَفى؟ وَابْنُ عَلِىٍّ الْمُرْتَضى؟ وَابْنُ خَدیجَهَ الْغَرّاءِ؟ وَابْنُ فاطِمَهَ الْکُبْرى؟ بِأَبى أَنْتَ وَ أُمّى وَ نَفْسى لَکَ الْوِقاءُ وَالْحِمى، یَابْنَ السّادَهِ الْمُقَرَّبینَ، یَابْنَ النُّجَباءِ الْأَکْرَمینَ، یَابْنَ الْهُداهِ الْمَهْدِیّینَ، یَابْنَ الْخِیَرَهِ الْمُهَذَّبینَ» انقلاب اسلامی آمده است تا در کنار امام خویش به اقامه عدل و قسط و برپایی حکومت جهانی موحدین در سراسر جهان جامه ی عمل بپوشاند.

این انقلاب چه سر و سرّی با سرمایه داری غربی ست. این انقلاب از جنس قیام کربلاست، ما به سر سودای تجارت دنیا به جای آخرت نیست، بلکه آمده ایم تا در مزرعه دنیا، برای آخرت خویش کمی صالحات الباقیاتِ دفاع از مظلوم و مقابله و مبارزه با ظالم را ثبت کنیم. ما را چه به سیاست تنش زدایی، برای جیفه چند روزه دنیایی. آنان که به دنبال تنش زدایی در روابط بین الملل و حمایت از نمچه سرمایه سالاران خودشیفته می باشند، بدانند که در این انقلاب و میان پابرهنگان که حامی و صاحب اصلی این انقلاب می باشند، هیچ جایگاهی ندارند.

این مردم می دانند که برای چه چیز انقلاب کرده اند، می دانند و به همین خاطر بود وقتی تعلل دستگاه های مختلف در برخورد با هتاکان روز عاشورا که امروز ندای دولت وحدت ملی و انتخابات آزاد سر می دهند را دیدند، به میدان آمده و تکلیف همه را یکسره کردند و اینجا بود که لیدر جریان اشتباهی از صراحت لحن خویش در دشمنی با انقلاب و ولایت فقیه کمی کاست، زیرا هویت خویش را در خطر می دید.

امروز همان هتاکان به عاشورای حسینی دیروز در نقابی تازه به دنبال فتنه انگیزی آن هم از جنس انتخاباتی می باشند با بار دیگر لبخندی بر لب دشمنان این ملت بنشانند و از این طریق به وعده سیاست های تنش زدایی جامه ی عمل بپوشانند، غافل از اینکه ملت همیشه در صحنه ایران با چشمانی تیز بین و بصیرتی عمارگونه مراقب خواص عوام زده می باشند و در صورت بروز هر اشتباهی از سوی هر کسی و در هر لباسی، این بار لبیک گویان طومارش را برای همیشه خواهند پیچید. این ملت با تأسی به مولای خود حاضر است همه چیز خویش را فدای نایب برحق امام زمان خود نموده تا این انقلاب که حاصل خون ۱۴۰۰ سال عمامه خونین ائمه اطهار علیهم السلام و جانشینان برحق ایشان علمای اسلام و شهدای و صلحاء را به دست باکفایت صاحب اصلی اش برساند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.