این طرح های ایرانی بدجور به دل می نشیند

برترین مجله اینترنتی ایران

گلی از جنس زمرد

گل‌های پنج‌‌پر این مجموعه ترکیبی از سنگ یاقوت کبود و زمرد طبیعی هستند که به‌دلیل کیفیت بالا، اغلب روی پایه طلا هم کار می‌شوند اما در این ست روی پایه‌ای از نقره آبکاری‌شده با رادیوم سوار شده‌اند. این مجموعه یک انتخاب کاملا رسمی است.


همنشینی سنگ‌ها

این گردنبند ترکیبی است از انواع سنگ‌ها؛ از عقیق و فیروزه گرفته تا اونیکس و آمیتیست و… بدون شک شما هم با ما هم‌عقیده‌اید که این گردنبند یک مدل کاملا  اسپرت و فانتزی است.



مینا یا   انگشتر؟!

 این انگشتر مینا کاری شده یک گل سه‌پر است که روی پایه‌ای از نقره آبکاری‌شده با رادیوم سوار شده است. ترکیب رنگ سفید و مشکی در این انگشتر به شما اجازه می‌دهد برای ترکیب آن با گردنبند یا حتی گوشواره‌های سفید و مشکی حساب کنید.



گردنبندی از آسیای دور

در این گردنبند که با استفاده از نوارهای مروارید در هم تنیده  شده طراحی شده است، چیزی حدود  ۷۰۰قطعه مروارید سفید و دودی(نوعی مروارید متعلق به آسیای شرقی) به کار رفته است.




این سنگ‌ها می‌درخشند!

این دو انگشتر ترکیب‌های متفاوتی هستند از سنگ‌های مختلف؛ از گارنت گرفته تا پری‌دوت، سیترین و توپاز آبی که روی پایه‌های نقره با آبکاری رادیوم سوار شده‌اند. این دو مدل به خانم‌هایی که جواهرات را دوست دارند، توصیه می‌شود چون این سنگ‌های طبیعی پابه‌پای جواهرات اصل آنها می‌درخشند.


این سنگ درخشان

سنگ گارنت، آمیتیست و توپاز آبی گل‌های اصلی این گردنبند را تشکیل می‌دهند، سنگ پری‌دوت هم سنگ به کار رفته در گل‌های چهارپر بین گل‌های اصلی است. در طراحی این گردنبند ۴۱ قطعه سنگ به کار رفته است. گوشواره‌های  طراحی شده به شکل گل پنج‌پر با استفاده از سنگ آمیتیست،  پیشنهاد ما برای همراهی این گردنبند است اما هریک از سنگ‌های به کار گرفته شده در گل‌های گردنبند هم می‌تواند جای این پیشنهاد را بگیرد.


به ظرافت مروارید

این ست که ظرافت آن بیش از هرچیز به چشم می‌آید ترکیبی است از مروارید سفید روی پایه‌ای از نقره‌های آبکاری شده با رادیوم. ظرافت این ترکیب بیشتر باب سلیقه خانم‌هایی است که سادگی را می‌پسندند.


مروارید در صدف!

این انگشتر ترکیبی از صدف  و مروارید سفید است و به دخترخانم‌هایی پیشنهاد می‌شود که انگشترهای بزرگ را می‌پسندند.


به رنگ یاقوت

سنگ این دو انگشتر که ۲ طراحی متفاوت دارند گارنت  دانه‌اناری است (این سنگ به دلیل کیفیت بالایی که دارد سنگ یاقوت قرمز را در ذهن تداعی می‌کند) یکی کاملا مجلسی و مخصوص خانم‌هایی که طرح‌های پر زرق و برق را می‌پسندند و دیگری کاملا ظریف  و مناسب دخترخانم‌هایی که سادگی را دوست دارند.


گل های سنگی

باز هم طراحی دیگری به شکل گل

با استفاده از سنگ‌های سیترین، توپاز آبی و  پری‌دوت با مرکزیت سنگ گارنت دانه‌اناری. ظرافت این ترکیب باب طبع خانم‌های جوان و البته دخترخانم‌هاست.


مایورکای طلایی!

مروارید مایورکا (‌نوعی مروارید رنگی اسپانیایی) به رنگ طلایی روی پایه‌ای نقره آبکاری شده با رادیوم و سنگ‌های زیرکن سفید، پایه اصلی طراحی این گوشواره هستند. رنگ طلایی مروارید، این گوشواره را به انتخابی مجلسی تبدیل کرده است.


فانوسی از جنس گارنت

این گوشواره ترکیب سنگ گارنت دانه اناری با نقره آبکاری شده با رادیوم است و طوری طراحی شده که یادآور فانوس‌های قدیمی ایرانی است.


چرم و سنگ در کنار هم

در این دستبند از نوارهای چرمی برای به هم بافتن سنگ‌های طبیعی مثل لاجورد، فیروزه، مرجان، آمیتیست و … استفاده شده است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.