این غذاها را نخورید!!

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

به تازگی تحقیقاتی در دانشگاه های مختلف دنیا انجام شده است که طی آن ها محققان انسان ها را از خوردن بعضی از غذاها منع کرده اند و آن ها را حتی کشنده می دانند!.

گوجه فرنگی کنسرو شده


یکی از محصولات خطرناکی که در فروشگاه ها می توانید آن را پیدا کنید گوجه رنگی کنسرو شده است. این کنسروها جدا از رب های فرآوری شده هستند و خطر بسیار زیادی برای سلامتی انسان ایجاد می کنند. در این کنسرو میزان زیادی از مواد شیمیایی وجود دارد که گوجه های تازه و پوست کنده شده به راحتی آن ها را می گیرند و بیماری های گوناگونی را ایجاد می کنند. از جمله این بیماری ها می توانیم به دیابت، چاقی و حملات قلبی اشاره کنیم. بهتر است از گوجه های تازه استفاده کنید و همچنین در مورد رب های گوجه فرنگی نیز سریعا آن ها را به ظرف های شیشه ای انتقال دهید.

پاپ کرن ماکروویوی

یکی از تنقلاتی که بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان دوست دارند پاپ کرن است و البته درست کردن آن روش خاص خود را دارد که باید آن را به دقت و روی اجاق گاز انجام داد. برخی پاپ کرن را در داخل ماکروویو درست می کنند که این کار باعث می شود تا دانه های ذرت با فشار امواج باز شوند نه با حرارت در نتیجه این پاپ کرن ها باعث بروز سرطان در انسان می شود.

غذاهای داغ درون ظروف یکبار مصرف

یکی از بدترین و سمی ترین غذاهایی که انسان ها می توانند از آن استفاده کنند غذاهایی است که در داخل ظروف یکبار مصرف ریخته می شود. دمای بالای غذاها و همچنین سمی بودن این ظروف در کنار هم معجونی از بیماری های سرطان زا و کشنده ایجاد می کند. محققان بر این موضوع بسیار تاکید دارند و هر انسانی را از خوردن این غذاها منع می کنند اما باز هم در بسیاری از رستوران ها غذاها به این صورت سرو می شود.

گوشت و سبزیجات بسته بندی شده


استفاده از هر ماده غذایی به صورت تازه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. یکی از این مواردی که همیشه باید تازه از آن استفاده کنید گوشت است. گوشت های بسته بندی شده می تواند باعث بروز بیماری های مختلف در بدن شما شود. سبزی های بسته بندی شده نیز یکی دیگر از موارد سمی هستند که نباید از آن ها به مدت زیاد و مکرر استفاده کنید.

باشگاه خبرنگاران

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر دوشنبه ۲۷ شهریور   مشاهده : ۱۹   | بازدید از صفحه اول


پزشکی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.