این مادر عشق خود را تاعجایب هفتگانه جهان کشاند +عکس

این زن به دختر سه ساله اش که از نوعی بیماری ژنتیکی نادر رنج میبرد و ممکن است زندگی اش را از دست بدهد قول داد تا عجایب هفتگانه را به او نشان دهد.به گزارش فانچی این دختر ۳ ساله که “لولا” نام دارد یکی از ۶۰ کودکی است که در بریتانیا به این بیماری که “ای تی” نامیده میشود مبتلا هستند. مادر او “جو” میخواهد به دخترش فرصتی بدهد تا از زندگی کوتاهش لذت برده و تجارب زیادی را بدست آورد.

اکثر کسانی که به این بیماری کشنده دچارند تا ۲ سالگی زندگی طبیعی دارند و بعد با ظاهر شدن علائم بیماری و سرعت رشد غیر قابل کنترلش نهایتا تا قبل از ۱۵ سالگی میمیرند.این مادر مهربان و دلسوخته میگوید چون هنوز علائم بیماری را به طور کامل در دخترش مشاهده نکرده است باور نمیکند که او روزی خواهد مرد ولی از آنجایی که انسان حقیقت گرایی است و میداند او هرگز دوران جوانی را شاهد نخواهد بود ونمیتواند از زندگی اش مثل دیگران لذت ببرد تصمیم دارد او را برای دیدن عجایب هفت گانه دنیا  به سفرطولانی ببرد تا بتواند تجارب خوبی کسب کند.

وی اعلام کرده است هدف دیگرش کمک به جامعه بیماران مبتلا به “ای تی ” است تا بتوانند با مطالعه و پژوهش درمان آن را بیابند و یا اینکه مردم را نسبت به این بیماری آگاه کنند.همه دوستان خانوادگی و نزدیکان آنها در حال  تهیه مقدمات سفر این مادر و دختر هستند و تا کنون موفق به جمع آوری حدود ۱۰۰ هزار پوند شده اند. آنها سایتی راه اندازی کرده اند تا کسانی که میخواهند به این مادر و دختر کمک کنند بتوانند از آن طریق اقدام کرده و در جریان کارهای آنها باشند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.