این مرد رئیس جمهور آینده مصر است

عبدالمنعم ابوالفتوح نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری مصر در رتبه نخست نظرسنجی « رئیس جمهوری را انتخاب کن » قرار گرفت.
بر اساس این نظرسنجی که تحت عنوان « رئیس جمهوری را انتخاب کن » در پایگاه اجتماعی فیس بوک برگزار شد، عبدالمنعم ابوالفتوح نزدیک به دو سوم آراء یعنی معادل شصت و پنج درصد آراء شرکت کنندگان را به خود اختصاص داد.
حمدین صباحی یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری مصر با اخذ دوازده ممیز چهل و پنج صدم درصد آراء مکان دوم را بعد از ابوالفتوح از آن خود کرد.
برتری محمد سلیم العوا از نامزدهای مستقل در انتخابات مصر بر عمرو موسی ، احمد شفیق و محمد مرسی و کسب رتبه سوم از نکات قابل تامل و غافلگیر کننده در این نظرسنجی بود.
سلیم العوا با کسب شش ممیز پنجاه و سه صدم درصد آراء، در این نظرسنجی سوم شد.
عمرو موسی در این نظرسنجی با کسب پنج ممیز یازده صدم درصد آراء چهارم شد.
ابوالفتوح که عضو سابق گروه اخوان المسلمین مصر است، پیشتر مواضع خود را این گونه تشریح کرده بود که مصر کشوری غنی و ثروتمند است ولی گروهی که از زمان حسنی مبارک بر این کشور حکومت می کرد این ثروت را چپاول کرده است.
وی افزود در خصوص محاکمه و مجازات کسانی که اموال و دارایی های مردم و بیت المال را غصب کرده اند و شمار زیادی از مردم بی‌گناه را کشته اند، اهمال کاری های زیادی شده است ولی در صورتی که من رئیس جمهور شوم هیچ یک از آنان ( مزدوران سابق ) در هر موقعیت و جایگاهی که باشند، از چنگال قانون در امان نخواهند بود. رئیس جمهور آینده مصر هر کسی که باشد باید برای حفظ حقوق مردم این کشور تلاش کند.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه « الیوم السابع » مصر ، ابوالفتوح همچنین گفت حکومت فرعون بر مصر پایان یافته است و اکنون می بینیم که مقامات آمریکا و دشمنان انقلاب مصر برای تضعیف اراده مردم از راه های گوناگون تلاش می کنند. بدون تردید، تقلب در انتخابات آینده یکی از توطئه های اصلی آمریکا خواهد بود و کاخ سفید برای به قدرت رساندن مهره وابسته به خود در مصر، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
۵۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.