این مواد طبیعی را جایگزین سفیدکننده​ها کنید

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

 این مواد طبیعی را جایگزین سفیدکننده​ها کنید

اگر از جمله خانم‌های خانه‌داری هستید که به تمیزی و نظافت خانه اهمیت می‌دهید و دائم از مواد شوینده و وایتکس استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از این مواد سراغ شوینده‌های طبیعی بروید.

۱٫ برای از بین رفتن لکه‌های چـربـی‌مــوجـود‌روی دستمال‌ها و دستگیره‌های آشپزخانه بهترین روش آن است که دستمال‌ها را به مدت یک ساعت درون مخلوطی از آب و نوشابه گازدار خیس کنید.

۲٫ با تهیه مخلوطی از جوش‌شیرین، آب و چند قطره لیموترش تازه می‌توانید شوینده‌ای قوی و موثر برای شست‌وشو و جرم‌گیری سینک دستشویی تهیه کنید و با کمک آن سینک را برق بیندازید.

۳٫ به جای خیس کردن ظرف‌هـای‌چینی‌درون وایتکس برای جرم‌گیری آنها را درون مخلوطی از آب و سرکه سیب قرار دهید. کافی است برای هر لیتر آب یک لیوان سرکه در نظر بگیرید.

۴٫ برای تمیز کردن دیواره داخلی مایکروویو می‌توانید لیموترش را از وسط نصف کنید و با خارج کردن هسته‌های آن از آن برای پاک کردن دیواره‌های چرب مایکروویو استفاده کنید. بعد از این کار با دستمال مرطوب سطح آن را پاک کنید.

۵٫ اگر می‌خواهید ظروف نقره خود را تمیز کنید پیش از شستن، آنها را با پودر ماشین رختشویی ماساژ دهید تا جرم سطح آنها از بین برود. بعد از این مرحله برای شست‌وشوی آنها اقدام کنید.

۶٫ برای تمیز کردن شیشه‌های داخل منزل نیز می‌توانید به جای استفاده از شیشه‌شورهای شیمیایی از محلول آب و الکل استفاده کنید. کافی است ۲ لیوان آب را با نصف لیوان الکل مخلوط کنید و با کمک آن شیشه‌ها را پاک کنید.

۷٫‌ با ترکیب یک استکان نوشابه و الکل می‌توانید یک ترکیب فوق‌العاده قوی برای از بین بردن جرم سنگ‌های روی کابینت و سرامیک‌های آشپزخانه تهیه کنید.

منبع:مجله ایده آل

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر پنجشنبه ۹ شهریور   مشاهده : ۴۲   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – هنر در خانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.