این ورزشکار خانم به علت داشتن رابطه نامشروع اخراج شد

یکی از قایقرانان عضو تیم ملی قایق سواری آلمان در مقابل اتهام اینکه نامزدش یک نئونازیست است مجبور شد در حالتی غم انگیز المپیک ۲۰۱۲ را رها کرده و به کشورش بازگردد.به گزارش پارس ناز نجا درایگلا ۲۳ ساله یکی از ۸ پاروزن عضو تیم ملی آلمان است. وی به خاطر گزارشی که از یکی از رسانه های آلمانی پخش شد و عنوان کرد که نامزد او یک هوادار نئونازیست است مسابقات را نیمه کاره رها کردو به خانه بازگشت.

www.parsnaz.ir - این ورزشکار خانم به علت داشتن رابطه نامشروع اخراج شد

او بعد از شکست تیمش در مرحله نیمه نهایی به خانه بازگشت تا فشار و حاشیه را از تیم ملی کشورش کم کند. او با مقامات قایقرانی این دوره از مسابقات ملاقات کرد و گفته بود استرس زیادی باعث میشود وی نتواند تیمش را به خوبی همراهی کند و به همین دلیل به خانه بازگردانده شد.گفته شده است نامزد او عضو یک گروه منطقه ای ناسیونال سوسیالیست است که در یک مجلس مبارزاتی انتخاباتی در گروه راست گرایان افراطی قرار داشته است.

www.parsnaz.ir - این ورزشکار خانم به علت داشتن رابطه نامشروع اخراج شد
سازمان اطلاعاتی آلمان این حزب را به عنوان یک حزب نژاد پرستانه معرفی کرده است که از نئونازیستها الگو برداری کرده است.فدراسیون قایقرانی آلمان گفته است اتهامات وارده به خانم درایگالا در حال بررسی است. رئیس این فدراسیون میگوید : ما بعد از اتمام بازیهای المپیک مذاکره دیگری با خانم درایگالا خواهیم داشت و بعد از آن تصمیم میگیرم در مورد او چه کاری انجام دهیم.
www.parsnaz.ir - این ورزشکار خانم به علت داشتن رابطه نامشروع اخراج شد


رئیس کمیته ملی المپیک در این رابطه گفته است این ورزشکار هیچ عمل اشتباهی مرتکب نشده است. نجا درایگلا متولد ۳۱ مارچ ۱۹۸۹ در شهر روستوک آلمان است وی با ۱۷۵ سانتی متر قد و ۷۱ کیلوگرم وزن یکی از اعضای تیم ۸ نفره قایقرانی آلمان است او از سال ۲۰۰۹ وارد تیم ملی بزرگسالان کشور آلمان شده است و موفق شده است به همراه این تیم به عناوین زیادی در مسابقات اروپایی و جهانی دست یابد.

  کار جالب این زن برای اینکه عشقش را از زندان نجات دهد
  این مادر در خواب تلخ ترین حادثه زندگی اش رقم خورد + عکس
  زوجی به خاطره داشتن رابطه جنسی در تاکسی متهم شدند


پارس ناز بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.