این گره کور باز شدنی نیست/شاگردان زوزه مانوئل گل زدن بلد نیستند/ پرسپولیس، ۱۱ هفته،یازده امتیاز – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ورزشگاهی که بیشتر فضاهای آن خالی بود باید از پرسپولیس و سایپا در هفته یازدهم پذیرایی می کرد. پرسپولیسی ها یکی دو فصلی است که با چنین فضایی آشنایی دارند.عدم نتیجه گیری سرخپوشان مانع از استقبال هواداران شده است و آنها ترجیح می دهند تا یا مسابقات این تیم را نبینند یا اینکه بازی ها را از تلویزیون تماشا کنند.
پرسپولیس- سایپا می توانست بین پرسپولیس و بحران فاصله زیادی را ایجاد کند.آنها پس از شکست دادن آلومینیوم هرمزگان تا حدودی از حاشیه ها دور شدند اما شکست دادن سایپا می توانست آنها را در مسیری قرار بدهد که شاید دیگر رنگ بحران را نبینند.
فغانی قاضی این میدان بود و وقتی در سوت خودش دمید بازیکنان دو تیم مسابقه را آغاز کردند. در روزی که علی کریمی به دلیل به وجود آمدن اختلاف با مانوئل ژوزه در فهرست بازیکنان این تیم قرار نداشت سرخپوشان آمده بودند تا تمام ناکامی های ۱۰ هفته اخیر را مقابل سایپا جبران کنند.سایپایی که همیشه مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس بازی های خوبی را انجام داده است و شکست دادن این تیم همواره جزو کارهای سخت برای سرخابی ها بوده است.
بازی آغاز شد و پرسپولیس ،مثل هفته های قبل نبود.مشخص بود که آنها تغییر کرده بودند و منسجم تر بازی می کردند.البته عین بی انصافی است که اگر قرار باشد از کنار بازی منطقی سایپایی ها عبور کرد.آنها به خوبی فضاهای خالی را پوشش می دادند و طوری روی هافبک های میانی پرسپولیس فشار می آوردند که آنها مجبور می شدند توپ را بلافاصله پاس بدهند.پرسپولیس در این نیمه حملاتی روی دروازه سایپا انجام داد اما نتوانست نتیجه‌ بگیرد. سانتر از جناحین و پرتاب اوت‌های بلند پایه بیشتر حملات سرخپوشان را تشکیل می‌داد.

تساوی بدون گل حاصل تلاش بازیکنان دو تیم در نیمه نخست بود.با شروع نیمه دوم پرسپولیسی ها حملات بیشتری را روی دروازه سایپا انجام دادند.تعویض جواد کاظمیان با کریم انصاری فرد قدرت حمله سرخپوشان را افزایش داده بود اما حملاتی که آنها روی دروازه سایپا تدارک می دیدند بی نتیجه بود.یکی پس از دیگری موقعیت های ناقص سرخپوشان که آنچنان هم خطرناک نبودند از دست می رفت .تفکرات مانوئل هم جواب نمی داد و زمان آنقدر تند برای آنها می گذشت که می شد به راحتی استرس را در چهره بازیکنان مشاهده کرد. 

در حالی که شرایط به ضرر سرخپوشان در حال سپری شدن بود فغانی یک ضربه پنالتی را به نفع پرسپولیسی ها اعلام کرد تا شاید مانوئل با خیالی راحت به مرخصی برود اما آنها گل نزن تر از این حرف ها بودند که این ضربه را به گل تبدیل کنند.مهرداد پولادی چپ پا پشت این ضربه ایستاد و توپ را به آسمان فرستاد تا حسرت را برای خودش،مانوئل و هواداران به همراه داشته باشد.جو ورزشگاه اصلا به نفع سرخپوشان نبود.هواداران علی کریمی را تشویق می کردند و مانوئل طبق عادت همیشگی اش از روی نیمکت تکان نمی خورد.دقیقه ۸۱،۸۰ و ۸۲٫پرسپولیسی ها هر چه در چنته داشتند رو کردند و در آخرین دقایق بازی هم یکی دو موقعیت را از طریق ضربات ایستگاهی به دست آوردند اما ….

فغانی که در سوت خودش دمید و دستانش را بالا برد،یعنی همه چیز تمام و تقسیم امتیازات.پرسپولیس از ۱۱ هفته لیگ برتر فقط ۱۱ امتیاز گرفته است و می تواند گفت که این تیم،بدترین پرسپولیس تاریخ است.

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.