ایوبی :˝آشغال های دوست داشتنی˝به جشنواره امسال نرسید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اختصاصی هنرآنلاین؛

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی از پیگیری سازمان سینمایی برای حل مشکل فیلم محسن امیر یوسفی خبر داد.

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی کشور در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص مشکل فیلم آشغال های دوست داشتنی محسن امیر یوسفی گفت: این فیلم به این جشنواره امسال نرسید و تصمیم گرفته ایم که هیچ فیلمی در دولت پشت خط اکران نماند. در حال حاضر تصمیم داریم با صحبت های انجام شده مشکل این فیلم را حل کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

ایوبی در پاسخ به این سوال که آیا این فیلم در طول ایام جشنواره برای اهالی مطبوعات و رسانه به نمایش در خواهد آمد گفت: هنوز در این مورد تصمیمی گرفته نشده است. اما ما از دو هفته قبل از جشنواره فیلم های که با مشکل مواجه بودند را برای اهالی رسانه اکران کردیم و بعد از جشنواره باز هم این جلسات برگزار خواهد شد و نمایش این فیلم برای اهالی رسانه را در دستور کار خود قرار دادیم.

فیلم آشغال های دوست داشتنی تازه ترین فیلم محسن امیر یوسفی است که به سبب مضمون و قصه متفاوتش فعلا اجازه اکران ندارد و مدیران سینمایی معتقدند که زمان اکران این فیلم مقطع کنونی نیست و حل مشکل این فیلم نیازمند زمان است.
فیلم‌نامه‌ی “آشغالهای دوست‌داشتنی” نوشته محسن امیر یوسفی دربارهٔ‌ی خانواده‌ای است که یک شب فرصت دارند مشکل مادر خانواده را حل کنند.

شیرین یزدانبخش، حبیب رضائی، هدیه تهرانی، نگارجواهریان، اکبرعبدی، صابرابر و شهاب حسینی. این سومین فیلم سینمایی امیریوسفی بعد از فیلم‌های “خواب تلخ” و “آتشکار” است.

عوامل فیلم “آشغالهای دوست داشتنی” عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: محسن امیریوسفی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش – سهراب خسروی، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، مجری طرح و طراح گریم: سعید ملکان، صحنه و لباس: فریبا رهبر، جلوه‌های ویژه کامپیوتری:پیام نبوتی، صدابردار: محمود سماک‌باشی – رضا نظری. دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علیرضا نسائی،دستیار دوم کارگردان: حامد تصدیق مقدم، منشی صحنه: گلنوش انتظامی.عکاس: امیرحسین شجاعی.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.