ایکس باکس ۳۶۰ پر فروش ترین کنسول ۲۷ ماهه اخیر در امریکا

۳۱فروردین۱۳،

مطابق آمار کنسول بازی ایکس ۳۶۰ در طی ۲۷ ماهه قبل، پر فروش ترین کنسول در امریکا بوده است.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد کنسول بازی ایکس ۳۶۰ پر فروش ترین کنسول در امریکا بوده و این کمپانی در ماه مارس ۲۰۲۴ بیش از ۲۱۳ هزار کنسول از این نوع را فروخته است.
رقم ۲۱۳ هزار البته در مقایسه با رقم فروش ماه فوریه یعنی ۳۰۲ هزار دستگاه کمی کاهش را نشان می دهد اما همچنان به نقل از مقامات این کمپانی در صدر لیست فروش کنسولها در امریکا در ۲۷ ماهه قبل قرار داشته است.
میزان فروش در ماه مارس بر این اساس ۴۰۲ میلیون دلار بوده است که شامل سخت افزار ایکس باکس و نیز بازی ها و لوازم جانبی برای ایکس باکس است.
جالب اینجاست کنسولی که چند سال عمر دارد، همچنان پرفروش باشد و کنسول تازه نینتندو در بازار با افت شدید روبرو شده است.
 از ۱۰ موقعیت برتر در لیست مذکور، ۶ موقعیت از ان ایکس باکس در ماه مارس بوده و بازی هایی مانند BioShock Infinite, NBA 2K13, Gears of War: Judgment, Tomb Raider, The Walking Dead: Survival Instinct, and Call of Duty: Black Ops II نیز در لیست پر فروشها روی ایکس باکس دیده می گردد. (بازی BioShock در ماه قبل راهی بازار شد اما با اقبال عمومی مواجه گردید.)
در تعطیلات این هفته (شنبه/یکشنبه) ایکس باکس لایو گلد برگزار می گردد و کاربران دارای کارت نقره ای می توانند بعضی بازی ها را تا ردوز دوشنبه به صورت رایگان دریافت کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.