“ایکوکارت” جایگزینی برای برگه های گارانتی/ لغو مجوز ۳۲ نمایندگی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نمکین گفت: سیستم “ایکوکارت” ایران خودرو در واقع به عنوان جایگزینی برای برگه های گارانتی طراحی شده است که این طرح هم اکنون در استان اصفهان در حال اجرایی شدن است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، علی نمکین مدیرعامل ایساکو در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه جلب رضایت مشتری از مهم ترین اهداف گروه صنعتی ایران خورو است، اظهار داشت: ایساکو در این نمایشگاه از دو طرح برای حمایت از مشتریان رونمایی کرد.

وی افزود: طرح اول مربوط به سیستم نوبت دهی اینترنتی برای اقصی نقاط کشور است که  مشتریان با استفاده از این سیستم میتوانند به راحتی اقدام به دریافت پذیرش کرده و خودرو خود را به نمایندگی مربوطه ببرنند.

نمکین ادامه داد: طرح بعدی سیستم “ایکوکارت” ایران خودرو است که در واقع به عنوان جایگزینی برای برگه های گارانتی طراحی شده است.

مدیرعامل ایساکو با اشاره به اینکه تمام اطلاعات مربوط به خودرو اعم از اسم خریدار، مشخصات فنی و به ویژه سوابق تعمیر در کارت الکترونیکی ثبت و ضبط می‌شود‌، تصریح کرد: هم اکنون این طرح بصورت پایلوت برای مشتریان استان اصفهان انجام شده است سپس در استان های مازندارن و همدان اجرا و تا آغاز سال آتی برای تمام کشور صادر خواهد شد.

به گفته نمکین این کارت فعلا برای مشتریان تازه صادر میشود اما به مرور زمان برای مشتریان قدیمی نیز تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه تحریم سبب ورود سودجویان به بازار خودرو شد، گفت: سودجویان با استفاده از این فرصت پیش آمده اقدام به عرضه قطعات تقلبی در بازار کرده که  البته پس از پی گیری ۱۵ مورد از این تشکیلات شناسایی شدند.

مدیرعامل ایساکو افزود: قیمت تمام قطعات در سطح کشور یکسان و همراه با گارانتی است، از این رو پیشنهاد میشود مشتریان حتما اقدام به خرید قطعات اصلی و استاندارد از نمایندگی های مجاز کنند.

به گفته نمکین فروش قطعات تقلبی جز تخلفات درجه یک بوده که سرانجام منجر به “لغو نمایندگی” می گردد که در این راستا در سال جاری ۳۲ نمایندگی “لغو مجوز” شده اند.

هم چنین لازم به ذکر است ایساکو ۸۲۶ نمایندگی فعال دارد که بر اساس ارزیابی سازمان کیفیت استاندادرد در بین ۳۶ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش رتبه اول را کسب کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.