ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی – اخبار اجتماعی

در امتداد خزان، روزها زمستانی و در غیاب شما، آفتاب زندانی جسارت است ، ولی یا یوسف زهرا چقدر در پس پرده حضور پنهانی؟

 
به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، یا صاحب الزمان ببین برای شما جمعه ندبه می خوانند ببین از این میان اشک هم غزل می خواند، یا صاحب الزمان صدای امدنت را به گوش ما برسان، زمان غیبت خود را به انتها برسان، چه وقت می رسد آقا نگاهتان باشد، برای شب زدگان آیتی غزل خوانی چرا نمی رسی ای منتتغم ببین امروز، به نیزه ها شده قرآن به دست شیطانی. 
یک کارشناس مذهبی در رابطه با امام زمان هیچ نگفت تنها و زیرلب دعاهایی کرد که ما فرصت را غنیمت شمردیم و آن را نوشتیم:
بارالها! بر محمد و خاندانش درود بفرست و این را از طرف ما برای خودت، در حالی که از هر شک و شبه و خودنمایی و شهرت طلبی بدور باشد قرار ده، تا به غیر از تو به آن اعتماد نکنیم، و قصدی جز تو نداشته باشیم، و ما را در جایگاه او وارد کن، و ما را در کار او به دلتنگی و خستگی و سستی و پراکندگی مبتلا ساز و ما را از کسانی قرار ده که از آنان یاری دینت کمک گرفته و به آنان ولیت را عزیز می گردانی و به جای ما گروه دیگری را بر نگزین که این کار بر تو آسان و بر ما بسیار گران و دشوار است و تو بر هر کار توانایی… و با بغضی که در گلو داشت ادامه داد: بارالها! ما را بر فرما نبرداری او نیرو، و بر همراهی او راست بگردان، و به متابعت او بر ما منت بگذار، و ما را در خوب او که قیام کنندگان به امرت، و صبرکنندگان به همرانش و آنان که با خیرخواهی برای او جویای خشنودی اند، قرار ده، و سنت پیامبرت را بر او زنده کن، تا هیچ حقی را به خاطر ترس از مخلوقی پنهان ندارد، یاورش را نیرو بده، و دشمنانش را خوار، و هر که با او ستیز و مکر کند نابود کن. 
شاید این جمعه بیا شاید…. پرده از چهره گشاید شاید…. دست افشان …. پای کوبان می روم… بر در سلطان خوبان می روم…. می روم بار دگر ستم کند…. بی سر و بی پا و بی دستم کند…. التماس دعا./ف
گزارش از مهدی محسنی


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.