ای کاش با مسئولانی که ارز دارو را برای واردات غذای سگ اختصاص دادند هم برخورد می شد

۹ م دیماه ،

زمزمه های عزل خانم وزیر از روزی آغاز شد که ایشان از اختصاص ارز ارزان به زین اسب و غذای سگ و ندادن ارز برای واردات دارو انتقاد کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سرنوشت اولین خانم وزیر، عزل ناگهانی آن هم از نوع احمدی نژادی اش بود: غیر منتظره. عزل های احمدی نژادی، معمولا واکنشهایی هیجانی، غیرمنتظره، عصبی و متکبرانه می باشند. در سطوح عالی مدیریت، مدیر ارشد باید با تدبیر و سعه صدر، مشکلات را هضم، کوتاهی زیردستان را جبران کند و با دید باز و عمیق، صحنه را ببیند و با درایت تصمیم بگیرد. این خصوصیات مدیریت ارشد در جای جای نهج البلاغه برای ما به یادگار مانده در قانون اساسی هم جزو خصوصیات لازم برای ریاست جمهوری ایران تعیین شده است.
 
زمزمه های عزل خانم وزیر از روزی آغاز شد که ایشان از اختصاص ارز ارزان به زین اسب و غذای سگ و ندادن ارز برای واردات دارو انتقاد کردند. بعد از این حرف خانم وزیر، تریبونهای جریان انحرافی که گویا جز فحاشی به منتقدین احمدی نژاد و مشایی و اخیرا الهام و چاپلوسی این سه نفر کار دیگری بلد نیستند، تخریب خانم وزیر را آغاز کردند و با وجود تکذیب صریح معاون اول، عزل خانم وزیر اتفاق افتاد.
 
حال که اولین خانم وزیر بعد از بله قربان نگفتن به دستگاه چاپلوس پرور، عزل شده، ای کاش با مسئولانی که ارز ارزان را برای واردت زین اسب و غذای سگ اختصاص دادند، هم برخورد می شد.
 
تیم اقتصادی دولت فعلی تصور نکند با چاپلوسی و بله قربان گویی بیشتر، چندماهی دیگر بر کرسی های ریاست خود تکیه خواهند زد، کسانی که با ندانم کاری های خود این فشار معیشتی را بر مردم ایران تحمیل کرده اند، تردید نداشته باشند که دیر یا زود باید پای میز محاکمه حاضر شوند.

منبع: الف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.