بابک جهانبخش نام آلبوم خود را اکسیژن گذاشت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

بابک جهانبخش گفت: تازهترین آلبوم خود که با طی کردن مراحل ساخت وارد مرحله تازهتری شده را ˝اکسیژن˝ نام گذاشته‌ام و قرار است آن را تا پایان سال جاری منتشر کنم.

بابک جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگارموسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: «اکسیژن» هم اکنون برای دریافت مجوز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سر می برد و با دریافت مجوز روانه بازار موسیقی خواهد شد.

وی دربارهٔ عوامل آلبوم «اکسیژن» گفت: در این آلبوم آهنگسازانی همچون پیام هوشمند و کوشان حداد در کنار من به آهنگسازی اقدام کرده اند. علاوه بر ترانه هایی که خودم سروده ام، ترانه هایی از یاحا کاشانی نیز در این آلبوم وجود دارد که منجر به خلق فضایی تازه در آلبوم کرده است.

جهانبخش که سال قبل آلبوم «من و بارون» را منتشر کرده بود؛ عمده ویژگی این آلبوم را فضای متفاوت آن عنوان کرد و در این باره گفت: «اکسیژن» نه تنها با آلبوم «من و بارون» ، بلکه با تمامی آلبوم هایی که تاکنون منتشر کرده ام متفاوت است و این تفاوت را در ترانه، ملودی، فضاسازی و فرم‌های آن حتی در تنظیم‌ها می توان دید. این تفاوتها دنیای دیگری از موسیقی را هم به من و هم به مخاطبان من نشان خواهد داد.

از این خواننده تا کنون آلبوم‌هایی همچون «چی شده»، «بی اسم»، «زندگی من»، «احساس من» و «من و بارون» انتشار یافته است.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.