باخت رئال برابر گراندا با گل به خودی رونالدو

۱۴ام بهمن ،

رئالی ها در دو دیدار قبلی شان در لالیگا، ۹ بار دروازه والنسیا و ختافه را باز کرده بودند و انتظار می رفت امشب هم بتوانند در خانه گرنادا به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند اماشراط اصلا آن طوری که شاگردان مورینیو می خواستند، پیش نرفت.

رئالی ها بازی را در حالی آغاز کردند که به نظر می رسید بازیکنان این تیم هنوز از به خاطر بازی ال کلاسیکو خسته می باشند. در دقایق ابتدایی تقریبا هیچ موقعیت ویژه ای ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه ۲۲، گرانادا به گل برتری رسید. یک ضربه کرنر از نولیتو، با ضربه سر رونالدو، دور از دستان دیه گو لوپس، به گل برتری میزبان تبدیل شد.

رونالدو که دوست نداشت اولین گل به خودی دوران حرفه ای اش، سبب شکست تیمش بشود، تلاش زیادی برای جبران گل انجام داد اما دو تلاش او از روی ضربات ایستگاهی، راهی به چهارچوب حریف نداشت.

با این وجود، همین ضربات ایستگاهی، بهترین موقعیت های رئال در نیمه اول بود و شاگردان مورینیو هیچ موقعیت خطرناک دیگری نداشتند.

مورینیو در بین دو نیمه دست به تعویض زد و بنزما و کایه خون را به جای ایگواین و خدیرا راهی میدان کرد. اما این تغییرات تاثیر چندانی نداشت. علی رغم اینکه رئالی‎ها مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نمیتوانستند از خط دفاعی گرانادا عبور کنند.

در ۲۰ دقیقه پایانی حملات رئالی ها شدت گرفت اما ضربات رونالدو و بنزما یکی پس از دیگری توسط دروازه‎بان حریف دفع شد تا در نهایت بازی با همان تک گل به پایان برسد و اختلاف ۴ امتیازی رئال با رقیب همشهری پا بر جا بماند. در صورتی که بارسا و اتلتیکو فردا شب به پیروزی برسند، اختلاف رئال با این دو تیم به ۱۸ و ۷ امتیاز افزایش پیدا می کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.