بادامچیان: جبهه پایداری می​داند تا لاریجانی در مجلس است، محال است کس دیگری رئیس شود

·         اعضای جبهه پایداری می​دانند که تا علی لاریجانی در مجلس حضور دارد، محال است که شخص دیگری بتواند بر کرسی ریاست تکیه بزند. به همین دلیل در حالیکه آقای لاریجانی مورد تایید جامعه مدرسین حوزه علمیه و مراجع تقلید است؛ آنها در حال القای این ذهنیت هستند که او با جریان​های معاند نظام همراهی کرده یا حداقل واکنشی به آنها نشان نداده است.

·         وقتی این آقایان حضور لاریجانی را به عنوان یکی از اعضای جبهه متحد اصولگرایی بر نمی​تابند، طبیعی است که نتوانند صدرنشینی​اش در بهارستان را تحمل کنند. به همین دلیل بعد از انتخاب لاریجانی به عنوان رئیس مجلس نهم هم همچون این چند وقت اخیر تلاش خواهند کرد تا تخریبش کنند و به اشکال مختلف او را زیر سوال ببرند. البته جای نگرانی نیست و آقای لاریجانی به قدری وجهه مثبت از خودش بر جای گذاشته که با چنین تحرکاتی تخریب نشود و اعتماد عمومی را به مانند همیشه احساس کنند.

·         شاید انتخابات آتی رئیس مجلس و تلاش برای جایگزین کردن کسی به جای لاریجانی انگیزه فعلی اعضای جبهه پایداری برای حاشیه آفرینی​های اخیرشان باشد. موضع منفی آنها درباره لاریجانی نیاز به توضیح ندارد و به همین دلیل آنها در تلاش هستند تا فرد دیگری را به عنوان رئیس در صندلی اول مجلس نهم بنشانند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.