بادامچیان: جریان اصلاحات سال​هاست که مرده و حضرت مسیح هم نمی​تواند آن را زنده کند

اسدالله بادامچیان در گفت وگو با خبرآنلاین برخی اظهار نظرها درباره حضور افرادی به عنوان نامزد حزب موتلفه در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری را « گمانه زنی» دانست و گفت: انشاءالله در انتخابات ریاست جمهوری به صورت جدی وارد صحنه می شویم، اما اینکه در آن شرایط چگونه وظایفمان را انجام دهیم، به شرایط بستگی دارد.

وی در پاسخ به اینکه آیا حزب موتلفه به صورت مستقل به این عرصه وارد می شود؟، نیز گفت: ما به صورت جدی وارد عرصه می شویم و نامزد خود را پیشنهاد می کنیم. حالا یا این فرد را به صورت مستقل به مردم عرضه می داریم یا در جمع های تصمیم ساز اصولگرایان آن را مطرح می کنیم.

نماینده پیشین تهران در خصوص حمایت موتلفه اسلامی از برخی نامزدهای احتمالی انتخابات آینده ریاست جمهوری، گفت: درباره افراد اظهار نظر نمی کنیم؛ سیاست آینده مان را در آینده مشخص می کنیم.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو در پاسخ به اینکه اگر شرایط مجلس نهم را مشابه مجلس پنجم بدانیم این سخن بدین معنی است که مجلس دهم همانند مجلس ششم در اختیار اصلاح طلبان خواهد بود؟، خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان در سطح جامعه حضور دارند ولی جریان اصلاحات سالها است که مرده است و حضرت مسیح هم نمی تواند این جریان را زنده کند.

وی با اشاره به پیشنهاداتش در خصوص ورود اصلاح طلبان با عنوان دیگری برای حضور در فعالیت های سیاسی، گفت: آنها به توصیه های ما گوش ندادند و روز به روز بیشتر به زمین خوردند. شما به من بگوید از آنها چیزی باقی مانده است؟

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان وارد عرصه نمی شوند، گفت: اعتقاد ندارم اصلاحات بتواند موفق شود، بلکه ممکن است گروه هایی از اصلاح طلبان به نام های دیگری وارد عرصه شوند که هیچ عیبی هم ندارد و مشکلی نیست.

/۲۹۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.