بادی که تو را خشک کرد به نیاوران رسید

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝بادی که توراخشک کرد، مرا برد˝به کارگردانی علی نرگس نژاد و با بازی بهاره رهنما و پژمان جمشیدی از روز دوم دی ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،نرگس‌نژاد که پیش از این نمایش “خانه سربی” را روی صحنه برده است، این‌بار از چهره تازه وارد تلویزیون، پژمان جمشیدی در نمایش خود بهره گرفته است.

این نمایش موضوعی اجتماعی دارد و دربارهٔ زندگی یک زوج است که نقش این دو زوج را پژمان جمشیدی و بهاره رهنما بازی می‌کنند.

جمشیدی پیش از این دربارهٔ حضورش در نمایش “بادی که تورا خشک کرد، مرا برد” گفته بود: من بسیار تئاتر می‌بینم و بسیار دوست دارم. به اعتقاد من تئاتر همانند فوتبال است، چراکه در تئاتر مانند فوتبال شما مستقیم با تماشاگر در ارتباط میباشید و نفس به نفس آن عشق و محبت را می‌گیرید. وقتی علی نرگس‌نژاد به من پیشنهاد داد، نتوانستم این پیشنهاد را رد کنم، اهالی تئاتر به این موضوع حساس می باشند و شاید هرکسی را به راحتی در جمع خود نپذیرند.

نمایش “بادی که تورا خشک کرد، مرا برد” با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیط ۲۰ هزار تومان از دوم دی ماه هر شب ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

طراح،نویسنده و کارگردان این نمایش علی نرگس نژاد است و مریم جلالیان دستیاری کارگردان را بر عهده دارد. بهاره رهنما و پژمان جمشیدی بازیگران این نمایش می باشند و آهنگسازی کار بر عهده پریا قاسم خانی بوده است. رضا اکوانیان مدیر صحنه است و طراحی پوستر و بروشور توسط اشکان چگینی انجام شده است.

انتهای پیام /ج
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.