باران و سیل «ونیز» را زیر آب برد+تصاویر

۲۱ آبان ،

بارش سنگین باران و جاری شدن سیل در شمال ایتالیا و افزایش ۱٫۵ متری ارتفاع سطح آب دریا، ۷۰ درصد از شهر ونیز را زیر آب برده و به قطعی برق و تخلیه ساکنان خانه‌های در آب فرو رفته منجر شده است.

به گزارش تفسیری مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری «فرانسه» نوشت: گزارش‌های انتشار یافته امروز یکشنبه نشان می دهند که به دنبال بارش سنگین باران در اواخر هفته قبل که منجر به زیر آب رفتن ۷۰ درصد از شهر «ونیز» شده است، ۲۰۰ نفر از مردم بخش های ناحیه «توسکانی» در مرکز ایتالیا تخلیه شده اند.

این در حالیست که سطح آب دریا تا پیش از کاهش جزئی خود، تا حدود ۱٫۵ متر بالاتر از سطح معمول رسیده بود.

خبرگزاری فرانسه نوشته است که سیلاب ناشی از بارش باران سنگین در ونیز منجر شده است که بیشترنقاط توریستی این شهر ایتالیایی کاملا در آب فرو بروند و در شرایطی که آب و هوای بد اواخر هفته شمال ایتالیا را تحت تاثیر قرار داده، این امر در کنار سیلاب، به تخلیه ۲۰۰ نفر از مردم توسکانی به سبب جاری شدن سیل در خانه ها و رانش زمین منجر شده است.

بارش باران های سنگین و وزش باد از سمت جنوب در ونیز منجر به افزایش سطح آب دریا شد و ۷۰ درصد از شهر ونیز را زیر آب برده است.

بر اساس این خبر، مقامات مربوطه از مردم ایتالیا خواسته اند تا به خیابان ها نیایند و در طبقات فوقانی منازل خود بمانند.

بارش باران و سیل در شمال ایتالیا همچنین منجر شده است که بعضی از خیابان های شهر «پیزا» نیز با خاموشی برق روبرو شوند و علاوه بر این، نیروهای دفاع شهری در بندر «لیوورنو» در توسکانی به سبب بارش سنگین باران در وضعیت آماده باش به سر می برند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.