باران کوثری نمایش نامه ˝پایتخت ریودوژانیرو کجاست˝ را می‌خواند

۱۹م اسفند ،

با نقش خوانی باران کوثری،شبنم مقدمی و رویا میرعلمی نمایش نامه‌خوانی ˝پایتخت ریودوژانیرو کجاست˝ توسط کانون نمایش نامه‌نویسان خانه تئاتر باهمکاری برج میلاد اجرا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر به منظور خوانش آثار نمایش نامه نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایش نامه نویسی حرفه ای در روزهای دوشنبه هر هفته از اسفند ماه ۹۱ با همکاری برج میلاد نشست های نمایش نامه خوانی برگزار می کند.

در سومین نشست نمایش نامه خوانی این کانون که در روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ، در دو سانس ۱۷ و ۳۰/۱۸ برگزار می گردد، نمایش نامه پایتخت ریودوژانیرو کجاست نوشته وکار گردانی نیما دهقانی در سالن ۲۰۰ نفره برج میلاد نمایش نامه خوانی می گردد.

در نمایش نامه خوانی پایتخت ریودوژانیرو کجاست باران کوثری ،شبنم مقدمی، رویا میرعلمی،علیرضا محمدی ، حسام محمودی فرید وامیر عزیزی نقش خوانی می کنند ومحمد صفر پور به عنوان مدیر تولید،عاطفه جمال پور به عنوان منشی صحنه، مانی لطفی زاده به عنوان عکاس، شکوه احمدی به عنوان طراح گرافیک و بامداد افشار به عنوان اهنگ ساز هم کاری می کنند. علاقه مندان می توانند نیم ساعت قبل از اجرا بلیت این نمایش نامه خوانی را به قیمت ۵۰۰۰ تومان از گیشه فروش بلیت برج میلاد تهیه کنند و برای اطلاعا ت بیشتر دربارهٔ فروش بلیت با شماره تلفن ۸۵۸۵ تماس بگیرند.

گفتنی است کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر ،علاوه برنمایش نامه خوانی های هفتگی، نمایش نامه خوانی های فردا را به صورت یک هفته در میان از ابتدای فصل زمستان در تالار خانه تئاتر آغاز کرده که اختصاص به از آثار نمایش نامه نویسان جوان دارد و تا کنون پنج نمایش نامه در این بخش از نمایش نامه خوانی ها مورد خوانش و نقد وبررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.