بارداری کیم کارداشیان

۱۱م دیماه ،

 خودتان را برای یک خبر دیگر از کارداشیان ها آماده کنید! یکشنبه شب، کانیه وست اعلام کرد که او و کیم کارداشیان منتظر فرزندی می باشند. به گفته یکی از طرفداران وست که در کنسرت او در آتلانتیک سیتی حضور داشت، وست با اشاره به کیم در میان جمعیت، گفت: «موزیک را متوقف کنید و به افتخار مادر بچه کوچولوی من کف بزنید!» ولی کیم که حدود ۱۷ میلیون طرفدار در توئیتر دارد، چیزی اعلام نکرده است.

 

گزارشگر کیم، بارداری این ستاره برنامه های تلویزیونی را تأیید کرده است. این بچه اولین فرزند کیم ۳۲ ساله و وست ۳۵ ساله است که از بهار ۲۰۱۲ با هم آشنا شده بودند.

البته از زمانی که وست این خبر را اعلام کرد، خانواده کارداشیان که به جلب توجه علاقه دارند، بهترین آرزوهای خود برای فرزند متولد نشده کیم و کانیه را در توئیتر به اشتراک گذاشتند.

 

 کلوئی، کوچکترین خواهر کارداشیان ها، که مدتهاست به همراه همسرش لامار اودوم، منتظر بچه می باشند، نوشت: «با این همه خواهر و برادر، راز نگه داشتن بسیار سخت است! به خصوص وقتی که بسیار هیجان زده باشید!!!!! عشق همه چیز است!!!!»

کورتنی، بزرگترین خواهر کارداشیان ها، که در ماه جولای، فرزند دومش را به دنیا آورد هم اینطور گفت: «دوست داشتم بروم پشت بام و از شادی فریاد بزنم و حالا که همه می دانند این کار را می کنم! یک فرشته دیگر به خانواده ما می پیوندد. از هیجان لبریزم!»

کریس جنر، مادر خانواده و رئیس قبیله کارداشیان-جنر، اضافه کرده است: «وای! بچه بچه بچه!!» در حالیکه دختر ۱۷ ساله او، کندال، که مدل و ستاره برنامه های تلویزیونی است، در توئیتر گفته است: «کیا از بچه کیم-یه هیجانزده اند؟! 😀 ماااااااا»

از زمان پخش این خبر، برادر کیم، راب کارداشیان و برادران ناتنی او، برادی و براندون جنر هنوز نظراتشان را دربارهٔ خواهرزاده تازه خود نگفته اند.

چه کسانی موافقند که کیم و کانیه اسمی انتخاب می کنند که با “ک” آغاز می گردد؟



مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.