بارزانی از منافقین برای حضور در اقلیم کردستان عراق دعوت نکرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه السومریه نیوز ، “امید صباح” سخنگوی ریاست اقلیم کردستان عراق اخبار مربوط به انتقال گروهک منافقین به این منطقه را تکذیب کرد.

وی افزود: اخباری که درباره دعوت مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان از گروهک  منافقین به داخل این منطقه مخابره شده است بی اساس است و ما به شدت آن را تکذیب می کنیم.

اما پایگاه روسیا الیوم به نقل از منابع امنیتی عراق اعلام کرد: در انفجارهای متفرقه در عراق نوزده نفر کشته و ۱۰۴ نفر دیگر زخمی شدند.

اما پایگاه السومریه اعلام کرد: در بغداد بر اثر انفجار در منطقه الحسینیه سه نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شده اند. در کرکوک در اثر انفجار دو خودروی بمبگذاری شده در منطقه السیوف در شمال غرب کرکوک یک نفر کشته و دوازده نفر دیگر زخمی شد در دو انفجار در منطقه الکانتین در منطقه عرفه نیز پنج نفر زخمی شدند. در منطقه الدبس در شمال غرب کرکوک نیز یک نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شد. در منطقه داقوق در جنوب کرکوک انفجار خودروی بمبگذاری شده چهار کشته و ۲۵ زخمی برجای گذاشت.

در استان صلاح الدین عراق نیز در اثر انفجار بمب در منطقه طوزخورماتو در نود کیلومتری شمال تکریت یک نفر  کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. نیروهای امنیتی عراق یک بمب کار گذاشته در منطقه الصناعی را در جنوب تکریت خنثی کردند.

در استان الانبار در حمله افراد مسلح سه نیروی پلیس کشته و یک غیر نظامی کشته شدند. در ناحیه العامریه در بیست کیلومتری جنوب الفلوجه نیز سه غیر نظامی مجروح شدند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.