بارسلونا – اتلتیکو مادرید: نبرد بالانشینان لالیگا!

۲۶م آذر ،

***ترکیب احتمالی

 *بارسلونا

 Valdes

Montoya, Pique, Puyol, Alba

Xavi, Busquets, Iniesta

Pedro, Messi, Villa

 *اتلتیکو مادرید

 Courtois

Juanfran, Miranda, Godin, Filipe

 Suarez, Gabi

Koke, Arda, Costa

Falcao

 به گزارش گل، بارسلونا مجبورست در این بازی حساس یکشنبه شب بدون سسک فابرگاس هافبک نفوذی خود در نو کمپ به میزبانی اتلتیکو مادرید برود.این ملی پوش اسپانیایی در جریان پیروزی اخیر برابر بتیس با مصدومیت سختی روبرو شد.با این اوصاف ظاهرا آندرس اینیستا  از پست تخصصی خود به سمت چپ خط میانی منتقل خواهد شد که سبب می شود این بازیکن نقشی در عمق خط میانی را عهده دار شود.

با این عقب نشینی اینیستا ,ممکن است از داوید ویا ، در ترکیب از ابتدا در کنار لیونل مسی و پدرو در خط حمله استفاده شود.

دانی آلوس پس از سپری کردن مصدومیتش در حال حاضر به تمرینات تیمی بازگشته اما بسیار بعید است تیتو ویلانوا در این بازی از مدافع برزیلی خود استفاده کند، چرا که با توجه به عدم آمادگی کامل این بازیکن احتمال تشدید مصدومیتش وجود دارد؛ بنابراین به احتمال فراوان مارتین مونتویا در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد.

در سوی دیگر برای اتلتیکو مادرید، میراندا مدافع کلیدی و اصلی این تیم در آستانه بازی حساس برابر بارسلونا به ترکیب اصلی بازمی گردد,پس از آنکه این مدافع برزیلی یک جلسه محرومیت خود را سپری کرد.کریستین رودریگس همچنان با مشکل مصدومیت ران خود دست و پنجه نرم می کند و بسیار بعید است که حتی بتواند در بازی های آینده تیمش را همراهی کند.

***آیا می دانستید؟

•این هفته لیونل مسی یک رکورد دیگر را شکست,این ستاره آرژانتینی در حال حاضر ۸۸ گل در طول یک سال میلادی  به ثمر رسانده  که رکورد ۸۵ گل گرد مولر در طول یک سال را شکست.

•مسی و رادامل فالکائو در حال حاضر  دو گلزن برتر بهترین گلزنان این فصل لالیگای اسپانیا می باشند.

 •بارسلونا در حال حاضر همچنان به رکورد بهترین آغاز تاریخ رقابت های لالیگا ادامه می دهد.کاتالان ها از ۱۵ بازی انجام شده در این فصل لالیگا ۱۴ پیروزی و تنها یک تساوی آن هم برابر رئال مادرید کسب کرده اند. 

•در صورتی که اتلتیکو مادرید در نوکمپ به پیروزی برسد به فاصله ۳ امتیازی با بارسلونای صدرنشین خواهد رسید.

 •در طول یک دهه قبل فالکائو اولین بازیکنی است که توانسته در یک بازی لالیگا به تنهایی پنج گل به ثمر برساند.این بازیکن در بازی اخیر تیمش برابر دپورتیوو پنج بار موفق به گلزنی شد. 

 •اتلتیکو مادرید در این فصل لالیگا تنها دو بار طعم شکست را تجربه کرده .آنها بار در ماه نوامبر برابر والنسیا و سپس در ماه دسامبر برابر رئال مادرید متحمل شکست شدند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.