بارسلونا ۱ – ۱ رئال مادرید

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دویست و پنجاه و چهارمین ال کلاسیکو از ساعت ۲۱:۲۰ یکشنبه ۱۶ مهرماه به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون و به قضاوت کارلوس دلگادو فرییرو و با حضور ۹۹۷۸۶ تماشاگر برگزار شد.

کارلوس پویول که در بازی گذشته بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا دچار دررفتگی آرنج شده بود به همراه ریوالدو ستاره سابق بارسا در جایگاه ویژه نیوکمپ این باز را از نزدیک نظاره گر بودند.

ویلا نوا در این بازی تیم بارسلونا را با ترکیب ویکتور والدس، دنی آلوز، سسک فابرگاس، ژاوی، اینیستا، مسی، ماسچرانو، سرخیو بوسکتس، پدرو، جوردی آلبا و آدریانو به میدان فرستاده بود.

در تیم رئال نیز کاسیاس، پپه، راموس، خدیرا، اوزیل، مارسلو، ژاوی آلونسو، آربالوئا، کریم بنزما، آنخل دی ماریا و کریستیانو رونالدو در ترکیب ابتدایی به زمین رفتند.

اولین گل بازی در دقیقه ۲۳ توسط کریستیانو رونالدو و با پاس بن زما برای رئال به ثمر رسید؛ شوت رونالدو از گوشه محوطه جریمه از کنار دستان والدس و تیر دروازه عبور کرد و به گل تبدیل شد.

در دقیقه ۲۵ نیز بن زما می توانست گل دوم رئال را به ثمر برساند که ضربه وی به تیر دروازه بارسا برخورد کرد و ضربه برگشتی را دی ماریا به بیرون زد.

تیتو ویلا نوا در دقیقه ۲۸ اولین تعویض بازی را رقم زد و مارتین مونتایا را به جای آلوز وارد زمین کرد.

در دقیقه ۳۱ لیونل مسی دروازه رئال را باز کرد. پپه در دفع توپ نا موفق بود و توپ سرگردانی که در محوطه جریمه رئال بود را مسی با یک ضربه دقیق تبدیل به گل مساوی بازی کرد.

در نیمه اول بازی داور دو بار از کارت زرد استفاده کرد . در دقیقه ۴۰ پدرو از بارسا و در دقیقه ۴۳ ژابی آلونسو از رئال کارت زرد گرفتند.

داور بازی برای نیمه اول یک دقیقه وقت اضافی گرفت و بدین ترتیب دو تیم در نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.