بارسلونا ۳-اسپارتاک مسکو ۰ ؛ فتح مسکو با مسی

۳۰ آبان ،

اخبار لیگ قهرمانان اروپا : بارسلونا با پیروزی برابر اسپارتاک مسکو صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.

فوتبال آنلاین

گروه G :

بارسلونا ۳-اسپارتاک مسکو ۰

مردان کاتالانیا در سرمای روسیه و روی چمن مصنوعی به مصاف اسپارتاک مسکو رفتند.بر خلاف بازی قبل مقابل سلتیک آبی اناری پوشان مجال خودنمایی به حریف خود ندادند و از همان دقایق اولیه آتش بازی را آغاز کردند.

دقیقه ۱۶ دنی آلوز روی یک رفت و برگشت و با از خود گذشتگی مسی صاحب موقعیت شوت زنی شد که با یک ضربه زمینی گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه ۲۷ هم ضربه خطرناک اینیستا توسط دیکان دروازبان اسپارتاک دفع شد اما لیونل مسی به توپ رسید تا روی ریباند،خود را یک گل دیگر به رکورد گرد مولر نزدیک کند.

دقیقه ۲۹ هم پاس فوق العاده پدرو،مسی را در یک موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز با دریبل زدن دروازبان توپ را به تور چسباند.

در نیمه دوم باز هم بارسا صاحب توپ و میدان بود و میزبان کاری از پیش نبرد.حملات متعدد مردان تیتو به جایی نرسید و در دقایق پایانی هم دیگر میلی به گلزنی نشان ندادند.تیتو ژاوی،پدرو و آلبا را با بازیکنان جوان تعویض کرد تا فرصت بازی به آن ها نیز برسد.بازی با نتیجه سه بر صفر به سود بارسا به پایان رسید تا کاتالان ها با ۱۲ امتیاز به مرحله بعد صعود کنند.

پدرو،ماسکرانو،رافائل و کالستورم کارت زرد گرفتند.

گروه F:

لیل ۲-باته بوریسف ۰

در بازی همزمان لیل توانست با شکست باته حفظ آبرو کند.تیم فرانسوی که تا به اینجای مسابقات امتیازی نداشت با پیروزی در این بازی دست خالی از لیگ قهرمانان خداحافظی نمی کند.

دقیقه ۱۴ سیدیبه قفل دروازه باته را گشود و دقیقه ۳۱ نیز برنو پاس دقیق دیگنه را تبدیل به گل کرد.

فرانسوی ها با پیروزی در خانه تیم بلاروسی سه امتیازی شدند و باته نیز شش امتیازی ماند تا شانس خود را برای صعود به حداقل کاهش دهد. 

بازی های همزمان لیگ قهرمانان تا ساعتی دیگر برگزار می شوند :

سلتیک-بنفیکا

کلوژ-براگا

گالاتاسرای-منچستر یونایتد

والنسیا-بایرن مونیخ

یونتووس_چلسی

شاختار-نورجسلند

نتایج بازی هی باقی مانده دو گروه F و G در همین خبر اضافه می شوند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.