بارش باران و آبگرفتگی معابر در جنوب شرق کشور/ تهران، صاف و ۲۹ درجه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در بعدازظهر امروز در جنوب و غرب استان کرمان و شرق استان فارس و ارتفاعات استان هرمزگان رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود که در برخی ساعات به سبب شدت بارش احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی و آب گرفتگی برخی معابر عمومی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “جمعه ۱۳ تیر ماه ۹۳” و فردا در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، افزایش ابر، رگبار باران، وزش باد و گاهی رعد و برق و همچنین بارش های پراکنده در دامنه های جنوبی البرز و دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس پیش بینی می شود که شدت بارش های امروز در استان مازندران خواهد بود.

براساس این گزارش، امروز و فردا در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان افزایش ابر و در بعدازظهر رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است، در بعدازظهر امروز در جنوب و غرب استان کرمان و شرق استان فارس و ارتفاعات استان هرمزگان رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود که در برخی ساعات به سبب شدت بارش احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی و آب گرفتگی برخی معابر عمومی وجود دارد.

گفتنی است، آسمان تهران امروز، کمی ابری، در ارتفاعات افزایش ابر، درپاره ای نقاط بارش پراکنده و شهر تهران، صاف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۳۴ درجه بالای صفر و در کمترین حالت به ۲۳ درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر ۲۹ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.