بارش باران و رگبار و رعد و برق در ۷ استان کشور

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، از عصر شنبه و طی روز یکشنبه در برخی نقاط استانهای فارس، شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در این مدت در دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استانهای مازندران، تهران و شمال سمنان نیز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و رگبار و رعد و برق در ۷ استان کشور خبر داد.

به گزارش مهر، عبدالرضا امیدوار شهری افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، از عصر شنبه و طی روز یکشنبه در برخی نقاط استانهای فارس، شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی نیز باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته وی، در این مدت در دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استانهای مازندران، تهران و شمال سمنان نیز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد.

امیدوار اظهار داشت: همچنین طی دو روز آینده برای ارتفاعات البرز و برخی نقاط استان هرمزگان ، جنوب کرمان و شرق فارس در ساعات ‏بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. ‏همچنین تا روز سه‌شنبه در برخی مناطق جنوب غرب کشور رخداد باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور در این مدت آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا آسمان تهران کمی ابری گاهی همراه با وزش باد در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.