بارش برف سنگین در نیمه غرب و شمالی غرب کشور / تردد در محورهای کوهستانی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است

۲۱م دیماه ،

در استانهای خراسان رضوی ،خراسان شمالی،کهگلویه و بویر احمد،استان گلستان،گیلان و استان هرمزگان (محور میناب-جاسک) بارش باران گزارش شده است؛ در تمامی محورهای کوهستانی تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پلیس راه کشور ، اکثر محورهای استان سمنان ،کرمانشاه،چهارمحال و بختیاری،همدان و در استانهای اردبیل(محورهای مغان و گرمی) اصفهان(محور سمیروم،نجف آبادو قورقچی)ایلام (محور فراآبله) گلستان(محورهای خوش ییلاق) گیلان(محورهای دیلمان،اثالم،خلخال،ماسوله،گردن حیران) و استان مرکزی(محور ساوه ،همدان) با بارش برف همراه است که پیشنهاد می گردد رانندگان در طول تردد در این محورها حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.
 
وی در ادامه عنوان کرد:در استانهای خراسان رضوی ،خراسان شمالی،کهگلویه و بویر احمد،استان گلستان،گیلان و استان هرمزگان (محور میناب-جاسک) بارش باران گزارش شده است.
 
بر اساس این گزارش ؛ در تمامی محورهای کوهستانی تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 
توصیه پلیس به مسافران این است که از تردد در جاده ها در طول شب پرهیز کنند و مسافرت خود را به روز موکول کنند و در طول سفرتمامی وسایل ایمنی را به همراه داشته باشند و با رعایت اصول ایمنی و مقررات رانندگی کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.