بارش پراکنده باران در اغلب نقاط کشور طی ۲۴ ساعت آینده

۲۱فروردین۱۳،

مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در اغلب نقاط کشور طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب  برای مناطقی از شمال غرب، دامنه های البرز، دامنه های مرکزی و شمالی زاگرس، سواحل دریای خزر و مرکز کشور به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب،  ابرناکی و بارش پراکنده باران پیش بینی می گردد.

به گفته وی، این وضعیت در روز پنج شنبه علاوه بر این مناطق در بخش هایی از شمال شرق و شرق نیز رخ می دهد.

امیدوار اظهار داشت: همچنین امشب با استقرار توده های هوای سرد بر روی سواحل دریای خزر دما در نوار شمالی کشور به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: وقوع بارش پراکنده باران در روز جمعه در مناطقی از نوار شرقی و همچنین شمال غرب کشور پیش بینی می گردد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده پدیده باد و گرد و خاک در استان های غربی ادامه خواهد داشت.

امیدوار یادآور شد: شنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی از غرب وارد کشور خواهد شد و سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان های غربی، به تدریج نواحی مرکزی و دامنه های البرز و یکشنبه در شمال شرق خواهد شد.

به گفته، مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی، فردا آسمان تهران نیمه ابری با وزش باد و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود و بیشینه و کمینه دما با ۲ درجه کاهش به ترتیب برابر ۲۵ و ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.