باره‌سی:امیدوارم پرسپولیس دربی ۹۰راتکرارکند

۳۰م دیماه ،

فرانکو باره‌سی در گفت‌وگو با شبکه ۳ اظهار داشت: خوشحالم که در کشور زیبای ایران هستم و این مردم مهربان و تماشاگران پرشور را می‌بینم. تجربه بزرگی برای من است که در چنین دربی‌ای حضور دارم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: من به خاطر پرسپولیس اینجا هستم و باید از رویانیان تشکر کنم. قرار است همکاری دو باشگاه پرسپولیس و میلان فراتر از حضور من در یک بازی باشد. من به دعوت آکادمی باشگاه پرسپولیس به ایران آمده‌ام و همکاری‌های زیادی با پرسپولیس خواهیم داشت.

باره‌سی در واکنش به خواسته مجری که خاطره‌ای از دربی میلان بگوید، گفت: در دربی‌های زیادی بودم و آنهایی را که برده‌ایم خاطرات خوبی برایم است. دربی ۱۹۸۰ را به هیچ عنوان فراموش نمی‌کنم. آن برد فراموش نشدنی است.

رئیس آکادمی باشگاه میلان در مورد اینکه چرا این باشگاه وضعیت خوبی در لیگ ایتالیا ندارد، گفت: میلان تغییرات زیادی داشته و اکنون وضعیتش رو به بهتر شدن است و با گذشت زمان بهتر می‌شود.

باره‌سی در مورد دربی سال ۹۰ که پرسپولیس ۳ بر ۲ استقلال را شکست داد، گفت: فیلم آن بازی را دیدم امیدوارم دربی ۹۰ بار دیگر برای پرسپولیس تکرار شود.

وی در مورد شناختش از فوتبال ایران اظهار داشت: اطلاع زیادی از فوتبال ایران ندارم زیرا کانال‌های زیادی بازی‌های باشگاهی ایران را پخش نمی‌کند ولی می‌دانم ۳-۴ بازیکن خوب در اروپا داشته‌اید مثل مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، علی دایی، رحمان رضایی و بازیکنان تیم ملی شما در سال ۱۹۹۸ را به یاد دارم.

باره‌سی در مورد اینکه کدام تیم برنده دربی خواهد شد، گفت:‌ من به عنوان یک پرسپولیسی اینجا هستم و دوست دارم پرسپولیس برنده شود. برای هواداران استقلال هم نگرانم.

وی در مورد اینکه بزرگترین اشتباهی دوران بازیگری‌اش را در کدام بازی داشته، گفت: برای بازیکن پیش می‌آید گاهی بد بازی کند و گاهی هم خوب بازی کند اما من پنالتی‌ای که در جام جهانی ۱۹۹۴ از دست دادم را فراموش نکرده‌ام.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.