باره‌سی مهمان ویژه سرخ‌پوشان دردربی پایتخت

۳۰م دیماه ،

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، فرانکو باره‌سی مدافع سرشناس تیم ملی ایتالیا در سال‌های قبل برای تماشای دربی به احتمال فراوان به ایران خواهد آمد و مهمان باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سفری که به منظور مذاکره با باشگاه آث‌میلان به ایتالیا داشت، از فرانکو باره‌سی مدافع سرشناس تیم ملی ایتالیا و باشگاه آث‌میلان در سال‌های قبل دعوت به عمل آورد تا ضمن تماشای دربی برگشت پایتخت، از امکانات باشگاه پرسپولیس نیز دیدن کرده و سفری چند روزه به ایران داشته باشد.

فرانکو باره‌سی نیز که به هنگام تشریح باشگاه پرسپولیس از سوی محمد رویانیان برای آدریانو گالیانی قائم مقام باشگاه آث‌میلان، تصاویری از دربی پرسپولیس و استقلال در سال‌های اخیر را دیده بود، در همان مقطع برای تماشای این بازی از نزدیک و سفر به ایران پاسخ مثبت داده بود.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده طی دو روز اخیر، باره‌سی آمادگی خود را برای سفر به ایران و تماشای دربی پایتخت اعلام داشته و اقدامات لازم برای مهیا شدن این سفر از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شده است. باره‌سی در صورتی که مشکلی پیش نیاید و بلیت و ویزایش صادر شود، راهی ایران خواهد شد و مهمان باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

فرانکو باره‌سی که مدیر کانون پیشکسوتان باشگاه آث‌میلان است، علاوه بر تماشای دربی پایتخت، مذاکراتی نیز با محمد رویانیان خواهد داشت تا برخی از مواردی که قرار بود در پی تعامل دو باشگاه پرسپولیس و آث‌میلان اجرایی شود، در این مذاکرات پیگیری شود.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس دربارهٔ زمان دقیق سفر باره‌سی و قطعی شدن آن، خبرها تکمیلی را متعاقبا در اختیار رسانه‌‌ها قرار خواهد داد.

به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، تا این لحظه هنوز سفر باره‌سی قطعی نشده و پیگیری‌های لازم برای تهیه ویزا، بلیت و برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است اما احتمالا قطعی شدن این سفر با توجه به اقدامات انجام شده زیاد است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.