بارگذاری اعلام نتایج اولیه مرکز جذب بر روی سامانه

نتایج اولیه مرکز جذب اعضای هیئت علمی بر روی سامانه این مرکز بار گذاری می شود.

مردانی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشیممتازنیوز، گفت: متقاضیانی که در سامانه مرکز جذب اعضای هیئت علمی ثبت نام کرده اند و در مراکز مختلف آموزش عالی جذب نمی شوند نباید استخدام دستگاه دیگری باشند چرا که بر اساس ابلاغیه شورای انقلاب فرهنگی متقاضیان متعهد در سایر دستگاه ها حق ثبت نام و شرکت در فراخوان را ندارند.
 
وی افزود: بعد از سپری شدن در دوره اولیه پرونده ها، متقاضیان برای مصاحبه دعوت می شوند البته در دانشگاه های پرمتقاضی بر اساس نیاز به ترتیب اولویت متقاضیان چندین بار دعوت می شوند.
 
وی در خصوص متقاضیان طرح سربازی اظهار داشت: متقاضیان طرح سربازی تنها صرف ثبت نام در سربازی به این سامانه معرفی نمی شوند بلکه بررسی اولیه دانشگاه ها بر اساس ثبت نام متقاضیان صورت می گیرد و افرادی که در این مراحل دارای شرایط نمی باشند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت می کنند و البته هر صورت هر گونه تناقص خود فرد باید پاسخگو باشد.
 
مردانی تصریح کرد: اعلام نتایج اولیه بر روی سامانه مراکز جذب بار گذاری می شود و در صورت اعتراض در مرحله اول متقاضیان می توانند اعتراض خود را با تماس با مرکز و یا ایمیل بیان کنند.
 
 
داوطلبان باید ۱۷ هزار و ۸۵۰ تومان به حساب الکترونیکی مرکز جذب واریز کنند.
 
مردانی در ادامه گفت: داوطلبان بعد از ثبت نام و تعیین اولویت باید مبلغ ۱۷ هزار و ۸۵۰ تومان از طریق حساب الکترونیکی بر اساس مصوبه مجلس پرداخت کنند.
 
وی افزود: ۲۴ ساعت بعد از پرداخت الکترونیکی امکان تعیین اولویت قرار داده شده تا داوطلبان بتوانند ۳ اولویت خود را تعیین کنند بنابراین داوطلبان باید تمام اطلاعات را به صورت دقیق نوشته و از همان لحظه اول بررسی کامل را انجام دهند.
 
وی خاطر نشان کرد: البته میزان پرداخت پول از طریق الکترونیکی به هیچ عنوان به داوطلبان برگشت نمی شود چرا که مستقیماً به خزانه دولت واریز می شود./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.