بارگذاری نسخه جدید سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار مهر، دسته‌بندی بهتر و بهبود طرز نمایش محتوا، لینک و تب‌ها در قسمت مدیریت، نمایش تعداد نظرات منتظر بررسی در میزکار،‌ امکان حذف موقت نظرات، امکان فعال کردن نظردهی به صورت تکنولوژی آژاکس، امکان افزودن فایل در نظردهی، افزوده شدن ویژگی‌های بیشتر در تنظیمات وبلاگ از قبیل تنظیمات مطلب و نظرات و افزوده شدن موارد قابل تنظیم بیشتر در حساب کاربری مانند نمایش منو در قسمت مدیریت و تنظیمات پیام‌رسانی از جمله ویژگی‌های نسخه جدید سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران به شمار می‌رود.

امکان پشتیبان‌گیری از فایل‌ها و دیتابیس توسط مدیر و پیام‌رسانی بین کاربران از دیگر ویژگی‌های فراهم‌شده در نسخه جدید سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران است.

در نسخه جدید این سامانه امکانات تازه‌ای نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است که این امکانات شامل ویرایش متون ارسال شده توسط کاربران از صفحه اصلی سامانه،‌ افزودن موضوع در صفحه ارسال مطلب جدید، مرتب سازی متون (خارج از قاعده تاریخ و محدودیت مطلب) براساس شماره گذاری، ایجاد مطلب به صورت گروهی و ویرایش گروهی مطالب، افزودن قالب‌های جدید با موضوعات متفاوت،‌ افزودن تصویر پروفایل (آواتار)، افزودن پلاگین های جدید، افزودن موارد بیشتر به تنظیمات کاربری و الصاق فایل به نظرات (تبادل فایل بین وبلاگها و کاربران) می‌شود.

به گزارش مهر، تعداد وبلاگ‌های ثبت‌شده در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران ۷۷۰ وبلاگ است که از میان این وبلاگ‌ها ۳۳۰ وبلاگ فعالیت بیشتری دارند.

این وبلاگ‌ها از سوی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران، مدارس علمیه خواهران، مبلغان و طلاب مدیریت می‌شود و علاقه‌مندان به استفاده از این وبلاگ‌ها می‌توانند به آدرس اینترنتی www.womenhc.com مراجعه کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.