باریک‌ترین صفحه‌کلید انعطاف‌پذیر جهان با قطر نیم میلی‌متر ساخته شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت CSR که باریک‌ترین صفحه‌کلید بی‌سیم و انعطاف‌پذیر جهان را طراحی و تولید کرده است، می‌گوید ضخامت این محصول کمتر از ۰٫۵ میلیمتر است و تمام فضای موجود روی خود را به یک سطح لمسی تبدیل می‌کند.
 
 
کارشناسان از ساخت باریک‌ترین صفحه‌کلید جهان خبر داده‌اند که گفته می‌شود ضخامت آن برابر با یک برگ کاغذ است.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، شرکت CSR که این صفحه‌کلید بی‌سیم و انعطاف‌پذیر را طراحی و تولید کرده است می‌گوید که ضخامت این محصول کمتر از ۰٫۵ میلیمتر است و تمام فضای موجود روی خود را به یک سطح لمسی تبدیل می‌کند.
 
شرکت CSR برای ساخت این باریک‌ترین صفحه‌کلید جهان فناوری بی‌سیم کم‌مصرف را با آخرین حسگرهای لمسی و الکترونیکی قابل چاپ ادغام کرده است، تا این محصول بتواند به عنوان یک ابزار جانبی برای رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.
 
این صفحه‌کلید سبک و انعطاف‌پذیر می‌تواند به عنوان یک سطح محافظ روی لپ‌تاپ مورد استفاده قرار گیرد، یا اینکه یک نمایشگر بزرگ برای رایانه‌های رومیزی به کار رود.
 
این صفحه‌کلید به گونه‌ای طراحی شده است که به صاحبان رایانه‌های لوحی امکان می‌دهد، بدون آنکه بخشی از نمایشگر آن‌ها اشغال شود، یک صفحه‌کلید کامل را در اختیار داشته باشند. باریک‌ بودن این محصول این امکان را فراهم می‌کند، تا کاربران بتوانند آن را مانند یک برگ کاغذ پشت رایانه لوحی خود بچسبانند و به راحتی آن را با خود حمل کنند.
 
این صفحه‌ کلید همچنین می‌تواند دست نوشته‌های کاربران را شناسایی کند و از طریق قلم هوشمند امکان اصلاح طرح‌های کشیده شده توسط کاربر را فراهم آورد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.