بار ترافیکی سه راه آدران بهارستان کاهش خواهد یافت

اسفند ۱۴۰۲

فرماندار شهرستان بهارستان در راستای کاهش بار ترافیکی از اجرای پروژه پل غیر همسطح سه راه آدران خبر داد.

یونس نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارترافیکی در سه راهی آدران، و به منظور برطرف کردن موانع ترافیک و روان سازی حمل و نقل، این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

نوبخت بیان کرد: با همین منظور جلسات متعددی با حضور اعضای شورای هماهنگی حمل و نقل ترافیک شهرستان در خصوص رفع مشکلات برگزار کردیم.

فرماندار بهارستان تصریح کرد: با اجرای این طرح بار ترافیکی منطقه و میزان تصادفات جاده ای  این مسیر به طور چشم گیر کاهش می یابد و تردد خودروها و وسایل نقلیه روان تر خواهد بود.

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به روند اجرایی پروژه غیر همسطح سه راه آدران گفت: اقدامات حفاری و زیرسازی طرح توسط پیمانکار در حال پیگیری بوده و با اتخاذ تمهیدات لازم مقدمات اجرایی این طرح فراهم شده است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات شاهد بهره برداری این پروژه در آینده نزدیک باشیم.

نوبخت خاطر نشان کرد: همچنین شهرداری گلستان موظف شد با اخذ تدابیر لازم و هماهنگی با دستگاه های مرمت رسان از چگونگی عبور خطوط و انشعاب های اصلی آب، برق، تلفن، در این منطقه با خبر شود و موانع موجود را برطرف کند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.